שאלה לחיפאים

Afik222

New member
שאלה לחיפאים

מישהו יודע באיזו כיתה נערכים מבחני האיתור למחוננים?
ספציפית, לתלמידי יסודי בבית הספר הריאלי.
תודה!
 

Afik222

New member
תודה! ועוד שאלה,

האם כל ילדי השכבה ניגשים למבחן שלב א', או רק קבוצה נבחרת?
ואם לא כולם, של מי היוזמה להפנות למבחנים - של בית הספר או של ההורה?
 

Afik222

New member
אני מבולבלת...

בפורום הורים לילדי יסודי ענו לי כי באזור הצפון המבחנים נערכים בכיתה ג'.
את בטוחה לגבי מה שכתבת?
 
תשובה רשמית, בכיתה ב'.

התקשרתי לברר... הציק לי העניין
 
המגמה הכללית היא לבצע את תהליך המיון בכל הארץ בכיתה ב'.

כך שאזורים רבים שנבחנו בעבר בכיתה ג', נבחנים היום בכיתה ב'.
בקרית אתא, לדוגמה, נבחנו השנה גם תלמידי כיתה ב' וגם תלמידי כיתה ג', ובשנה הבאה ייבחנו רק תלמידי כיתה ב'.
כך גם אזורים רבים בארץ דוגמת פתח תקוה,חלק מהקריות ועוד.
למיטב זכרוני גם חיפה עברה שינוי דומה, ונבחנים בכיתה ב'.אם יש כאן הורים מדוד ילין, אולי הם יכולים לעזור ולחדד נקודה זו.
יכול להיות שטעיתי (רק שבעלי לא יראה את המשפט הזה).
 
למעלה