האם העץ חשוף?
אם העץ חשוף (כלומר לא צבוע) אפשר לצבוע עם לכה של "לזור" שמגיעה בכמה צבעים. הלכה חצי שקופה ככה שרואים את העץ דרך הלכה למרות הצבע, יוצא משגע. אפשר לנקות בקלות - רק להיזהר. אני הנחתי תבנית לוהטת והעץ נחרך קלות וקיבל גוון צהבהב. שכבה נוספת של הלכה אגב תיקנה את רוב הנזק.... אם זהו שולחן צבוע, אפשר לצבוע בצבע שמן ואז לא צריך לכה, ואפשר גם עם צבע אקרילי ועליו לכה. יש לכה מט או מבריקה (חלק מהמט קצת מבריקות.. אם תצבעי עם רולר קטן מספוג, התוצאה תצא פחות מבריקה) אם השולחן כבר צבוע תשקלי לצבוע עם פריימר לפני צביעה עם צבע אקרילי. הפריימר עוזר לקשר בין הצבע הקיים לצבע החדש. לא נדרש בצביעה של צבע שמן או לזור על עץ. אם את רוצה להוריד את הצבע הקיים קודם... זה סיפור אחר ונסביר לך אם תרצי. בהצלחה ד.א. בגלריה שלי יש שני שולחנות. אחד שנצבע בלזור כחול, ואחד באקרילי לבן עם שבלונה אפורה, תעיפי מבט ואם יש לך שאלות אני כאן.