שאלה לגבי עוגיות מאפינס מצופות בצק סוכר !

XנסיכהX

New member
שאלה לגבי עוגיות מאפינס מצופות בצק סוכר !

אני בת 18, ואני מאוד אוהבת את כל היצירות עם בצק הסוכר ורויאל אייסינג בעיקר בעוגיות, וראיתי איך לעשות עם בצק הסוכר סוכריות ממש מדליקות שאני חייבת לנסות ועוגות אני חושבת שכרגע זה גדול ומסובך, אני אתחיל בקטן ואראה איך זה זורם. כבר תיכננתי שיום ראשון אלך לקנות חומרים ואתחיל לנסות, אבל יש לי שאלה אני ראיתי מתכון עם מאפינס, שעושים וחותכים להם את הבטן הקטנה שיוצאת שמהלך האפייה מכסים בעיגול מבצק סוכר ומקשטים גם ברויאל וגם בבצק סוכר צבעוני השאלה אם זה יכול להיות מתכון מאפינס רגיל או שיש משהו מיוחד ? יש כמה טיפים שאתם בכללי יכולים לתת לי על מנת שהעוגיות , המאפינס, הסוכריות ובכלל ההתחלנה בנושא יהיה לי יותר קל ? ממש מפחיד אותי כל הקטע שאני רואה את המתכון של הרויאל היחסים בין הביצה לאבקת סוכר, שאני לא אסתבך או משהו ... תודה רבה על הכל!
 

net the jet

New member
מתכון רגיל בהחלט. לא הבנתי למה מורידים

להם את הבטן.... ( אלא אם כן רוצים שיהיה שטוח) מאפינס יהי קל רק בתנאי שאת רק שמה עיגול למעלה ושומרת על המאפין בתוך המנג'ט. לעטוף לגמרי זה יותר קשה מעוגה. סוכריות זה די קל. בענין היחסים של הרויאל- אני מעולם לא מודדת אלא "לפי העין" והסמיכות שאני רוצה להגיע אליה- לקישוט עוגיות אני מתחילה עם קו מתאר די סמיך ואז מדללת עם טיפת מים בשביל הצפת המשטח כולו.
 

XנסיכהX

New member
נטע,

תודה רבה על העזרה, מחר אגש לקנות את החומרים ואתנסה . הניסיון זה הלימוד הכי טוב. בכל מקרה נכנסתי לאתר שלך, וכמובן שאת בטח יודעת שאת מוכשרת.. וגם ראיתי את האירוח שלך בפורום מתנות וימי הולדת, אני מקווה שיצאו לי דברים יפים ואוכל להתגאות פה עם תמונות. שבת שלום
 
למעלה