שאלה לגבי ספוטים בסלון ....

or101

New member
שאלה לגבי ספוטים בסלון ....

קיבלתי יעוץ ועיצוב תאורה לבית והיות וחלל הסלון לא גדול קיבלתי המלצה למיקום ספוטים בסלון ובקרניז מסביב לבית החשמלאי שאמור לבצע את העבודה "הזהיר " כי ישנה בעיה בכלל עם ספוטים שהעיקרי ביותר הוא ישיבה לא טובה בתוך הקיר ולכן רבים מהם סביר להניח שיפלו ונורות שנשרפות בקצב גבוה ואם אני מעונין לבחור ספוט שלא יביא עלי את הצרות הללו מחירו עולה וכל העסק נהיה לא זול בכלל מה דעתכם ?
 

גלית2002

New member
ספוטים../images/Emo20.gif

הוא צודק. יש לי ספוטים בסלון והנורות כל הזמן נשרפות. גלית.
 

Rשף

New member
????

קודם תלוי מה סוג הנורה, לנורות הלוגן אכן אורך חיים קצר יחסית, אבל מכאן ועד "נורות יפלו ויישרפו" המרחק גדול. יש לי בבית ספוטים שכבר שנתיים לא נשרפו ולא נפלו.
 

blessed

New member
אני לא מבינה כלום בחשמל

אבל כשאנחנו קנינו ספוטים הבנתי שאורך החיים של הנורה תלוי בשאלה אם קונים שנאי או לא. מקווה שאני לא כותבת שטויות...
 

Rשף

New member
לא יודע לגבי אורך החיים

אבל עם שנאי=12 וולט (מתח כמו במצבר של הרכב) בלי שנאי=220 וולט, מתח החשמל בקיר
 
ספוטים שרופים

שמעתי כי הבעיה היא בפינוי החום, צריך שיהיה חלל מספיק גדול מסביב לגוף התאורה כדי שלא ייתחמם (דבר שגורם לשריפת הנורות). בקרניז זה כנראה יותר פשוט מאשר בתקרת בלוקים. מה זה מספיק גדול? אולי מאגר יודע.
 

SpicyTuna

New member
מנסיון קצר . .

א. הספוטים אותם מוצאים במחסני חשמל / מטאור / איגלו - בד"כ הם בתוצרת סין, באיכות ירודה. ספוטים טובים יותר - עולים יותר, ניתן למצוא כאלו במספר חנויות בקיבוץ גלויות בתל אביב, או בחנויות יוקרתיות יותר כמו קרני תכלת וקמחי. אני אישית קניתי בחנות מוצרי חשמל בנחלת בנימין אשר מחזיקה ספוטים בייבוא מספרד ואיטליה במחירים מצויינים(אם אתה מעונין אשלח לך טלפון במסר). ב. אכן רצוי לקנות ספוטים עם שנאי, ועדיף לקנות שנאי מכני של עין השופט ולא את כל הדיגיטליים - הוא עמיד יותר, איכותי יותר ומאריך את אורך החיים של המנורה. ג. מנורות ייפלו רק אם הגוף הוא ברמה מאד נמוכה או אם ההתקנה היא ברמה נמוכה (תבדוק טוב את החשמלאי שלך !!! ) בכל אופן לספוט יש אפקט מרשים לדעתי בבית וחבל לוותר עליו, כמו כן חבל לחסוך ורכוש איכות ירודה, תשקיע קצת יותר ותהנה.
 
למעלה