שאלה לגבי ים המלח

  • פותח הנושא o1
  • פורסם בתאריך

o1

New member
שאלה לגבי ים המלח

שלום ד``ר יניב. המלצת על טיפול בים המלח,אתה יכול בבקשה להגיד לי איך מבצעים את הטיפול הזה? כמו כן איזה טיפול יעלים את כתמי האדמומיות והקילופים שהולכים וגדלים לי על הברכיים והמרפקים. תודה ויום טוב.
 

הדרומי

New member
יש אתר חדש לפסוריאזיס

שם האתר האתר הישראלי לפסוריאזיס שווה כדאי להכנס
 

ayay

New member
אז מה עושים בים המלח???

לכל מי שלא ממש מבין מה זה אומר טיפול בים המלח אז זה בערך כך(על רגל אחת): קודם כל משך הטיפול (המקובל) הוא בין שבועיים (שהם מינימום) עד חודש(ויותר) (תלוי במס` גורמים כמו מידת החומרה, עונת השנה, והשפעה אישית) במהלך התקופה בה שוהים באזור ים המלח נחשפים מדי יום ובאופן מדורג לשמש (עד לכמה שעות ביום) יש חצרות שיזוף מיוחדות למטרות אלו באיזור. כמו כן רוב החולים משלבים את הטיפול בטבילה במי ים המלח שלרובנו(וזה די אינדיבידואלי) גם הוא עוזר. התוצאות הן מ ד ה י מ ו ת בלשון המעטה הייתי יכול לכתוב גם למה בדיוק גורמת החשיפה לשמש, או על האוויר הרווי בברום, או למה זה לא יותר פשוט ללכת לים ולשכב בשמש אבל לא בא לי לכתוב יותר(צריך להתגרד) ולסיכום שני דברים מאוד חשובים: 1.הטיפול בים המלח יקר (אפילו יקר מאוד) אולם כל קופות החולים משתתפות בהוצאה הגדולה. 2.קיימת אגודת חולי פסוריאזיס בישראל שעוזרת מאוד לאנשים כמוך שלא יודעים מאיפה להתחיל להתמודד עם הנושא, בקיצור מומלץ להצתרף
 

ayay

New member
ובנוסף אתר בעניין

הסבר מקיף הרבה יותר ממה שהצעתי (וגם בלי שגיאות כתיב) אפשר למצוא באתר הבא: http://doctors.co.il/skin/article/32/
 

o1

New member
תודה תודה תודה B-) :cool:

שלום ותודה. רציתי לדעת,הטיפול בים המלח מעביר את השטחים האדומים/ורודים שנוצרו במקומות המתקלפים? הטיפול בים המלח יכול להעביר את הפסוריאזיס לכמה שנים עד התפרצות מחודשת?
 

ayay

New member
באופטמיות זעירה...

כן וכן עם דגש על יכול......
 

dr yaniv ron

New member
מידע על ים המלח

ראה תשובת חבר הפורום ayay להלן והקישור לכתבה של ד``ר מ דוד באתר doctors ותודה לayay בברכה ד``ר יניב
 
למעלה