שאלה לגבי האקים..

שאלה לגבי האקים..

לאח שלי יש חבר שיש לו האקים והוא הציע לו להביא לו קריסטל אילבי או משהו, אבל שהוא ישנה את הREQ LVL ל1 עם האק. יכולים לתת לאח שלי באן אם יהיה לו את זה? חבר שלו אמר לו שלא, אבל עדיין רציתי לבדוק..
 

miss_t

New member
זה לא נשמע כמו האק

אלה כדרך לפרוץ לחשבון של אחיך. קריסטל אליבי נשמע מפתה למדיי, שינו REQ LVL ל-1 בשביל מה זה יהיה טוב? הוא עוד לא רמה 50? בואי ננסה אחרת- מה התנאי/בקשה שהחבר עם ההאקים נתן כדי שהוא יתן לאחיך את הקריסטל אליבי? ואם כבר הוא רוצה אז שיתן את הקריסטל אליבי ואחיך יכול למכור את זה ולהרוויח מלא כסף(90 מיל) ולקנות לו סטים אחרים של כוכבים
 

deisy

New member
מסכימה איתך..

אם הוא רוצה להביא לו שיביא, למה לשנות ? הרי הקריסטל אילבי יקר אש! (כמו שליאת אמרה, 90M...).... הוא אמור להתעסק לו בחשבון?... אישית, לא מאמינה לכל אלה שרוציםפ את היוזר והסיסמא של החשבון.. שום דבר טוב לא יוצא מזה אף פעם...
 

miss_t

New member
אוקיי, הבנתי

בעקרון, כל חפץ שקשור להאקרים לא ממש נשמע טוב. ועוד בנוסף כשהוא אומר שיש לו האק שישנה את הקריסטל אליבי לרמה נמוכה. כמובן שאם אחיך יעשה את זה- הוא יקבל באן- הרבה אנשים ידווחו עליו שהוא משתמש בכוכבים לא לרמה שלו. אמנם זה סיכון (כי מדובר בקבלת חפץ מהאקר, וכל קשר עם האקרים עלול להתפס, תלוי בGMS-אם הם בסביבה, בכמות המדווחים על החבר ההאקר וכד')- הייתי ממליצה שחבר שלו רק יביא לו את הכוכבים המדוברים ושאח שלך יהנה מהרווחים ויקנה לו כוכבים אחרים. בלי שום דבר נוסף אחר.
 

sapir aloud555

New member
../images/Emo45.gif +

אני לא חושבת שהחבר יכול בכלל לשנות את הרמה של האילביז - אני חושבת שזה דורש התעסקות בתוכן של הפריטים והשרת עצמו, משמע, בקבצים של מייפל - ולא במשחק עצמו. אני לא יודעת איך בדיוק זה עובד, אבל כל אחד שהתקין שרת פרטי יודע שיש תוכנה מוספת (בחלק מהשרתים, לפחות) שאפשר לשנות את ההתקפה של החפצים, הרמה שלהם, וכאלו. מה שגם האקים מתוכנת האקים למייפל זו תוכנה מובנת שלא נוגעת בפריטים עצמם, אאל"ט, אלא רק במשחק - קפיצה, Vac, וכו' שורה תחתונה, נשמע כמו שקר - במיוחד אם מדובר בלפרוץ לשרתים של גולבל.
 
זה כמו שרת פרטי במייפל שלנו ....

חוץ מיזה כ"כ הרבה אנשים פורצים למייפל .... זה לא יהיה עד כדי כך קשה למישהוא שהוא טיפל'ה.... חנון מחשבים
 

sapir aloud555

New member
תגזים.

אם אנשים היו יודעים לפרוץ כ"כ טוב לשרתים של מייפל ממזמן היה האק שכל המגילות יעבדו - או כמו שהוזכר למעלה - שתהיה אפשרות לשנות לחפצים את הסטאטים, ואני לא רואה את זה קורה, אתה יודע? זו עריכה של הקבצים עצמם - אפילו בשרת פרטי יש תוכנה מוספת (וגם ההאקים עצמם זו תוכנה מוספת), בשרתים של גלובל זה אחרת. מספיק דיברו על זה, מספיק ידברו על זה, בנתיים לא שמעו על מישהו שהצליח לערוך את הקבצים של הפאקט של גלובל. (ולא, זה לא כמו האקים)..
 

D amaged R oses

New member
../images/Emo45.gif

לפרוץ לשרתים כאלה זה לא כלכך פשוט
כשפורצים למקומות חשובים, זה קורה פעם במילניום ואז זה בחדשות
אבל מייפל סטורי לא מספיק חשוב להיות בחדשות
למרות שאני מאמינה שתצא הודעה לגבי זה, או חיזוק התוכנה או פרישה.
 
אז איך אנשים הופכים ל- GM ?

ראיתי אנשים שמישתמשים בהאקים ויש להם ביגדי GM זה לא להיתעסק עם מייפל סטורי? חוץ מיזה.... שכל העבודה צריכה לעשות מיבתוך המישחק.... חוץ מיזה- אתה עולה רמות מהר = אתה עושה האקים ... הכל מביא לחסימה.... לכי תדעי אולי עשו את זה..... ראיתי 53 דקס רמה 90 אובראול לקשת.... זה לא ניראה לך האקים? עוד לא היו מגילות לבנות....... זה מישו שניסה להראות נורמלי ולעשות מלא כסף....
 

P o o f i

New member
../images/Emo205.gif|קרמבו| איפה בדיוק ראית אנשים כאלה?

ביוטיוב? חצי מהדברים שם זה בשרתים פרטיים או בגירסאות אחרות של מייפל.
 

sapir aloud555

New member
לא.

קודם כל, האנשים עם בגדי GM וכל השטויות האלו - אפשרות לשרת פרטי. אפשרות שניה היא, בקבצי Wz של מייפל. מה הכוונה, כאן, בעצם? שאפילו ביגוד של ערים שלא יצאו לנו - ומעודכן על הקבצים של מייפל בWz, כולל בגדי GM, נמצא שם - כמו כל פריט אחר. מה זה עושה? נותן להאקר אפשרות ללבוש אותו, אבל זה כמו פריט Nx, ואף אחד לא רואה את זה. האקר יכול ללבוש כובע GM, אבל אף אחד מהשחקנים שמשחקים בגלובל לא יראו אותו לובש את זה חוץ מעצמו. (גם הפריט לא יביא לו כלום) עוד הוכחה - בגדים של GM נמצאים בWanted בTrade Shop. איך? הכל נמצא על קובץ Wz. כל קובץ, כל פריט שמייפל מעדכן, נמצא שם - ככה גילו איך הנשקים החדשים של מייפל נראו לפני שהם יצאו רשמית, ככה גילו פריטי קווסט לפני שהם יצאו רשמית, וכן הלאה. ובקשר לאוברל שראית - קיימים גם 21 Att Bwg. נו, אז? אנשים בזבזו על זה ביליונים של מסוס כדי שייצא פריט כזה, אפילו יש תמונות בבזיל. שורה תחתונה, שוב, זה פשוט לא קיים. ואם מישהו אכן יצליח לפרוץ לקבצים של מייפל ולעדכן אותם איך שבא לו - זה די גובל בתביעה משפטית, נראה לי, ואין אדם (האקר מחשבים ומוצלח ככל שיהיה) שירצה את זה, משועמם או לא.
 
למעלה