שאלה לבעלי אייפון ותיקים (מעל שנה-שנתיים)

ronengeles

New member
זה ממש לא ויכוח של אנדרואיד VS אייפון

שכל אחד ישתמש במה שבה לו. אני פשוט מראה שתכלס, בשתי המערכת המצב הוא דומה למדי. הגאלקסי התעדכן יותר מהר כי תוך שנה וחצי הוא קיבל 2 שדרוגי גרסאות לעומת אותו מספר עדכונים, אבל תוך שנתיים וחצי באייפון (גרסאות ביניים יש כל הזמן והן בד"כ כוללות תיקוני באגים, ולא שינויים משמעותיים). תפיסת סמסונג? הממשק החדש של סמסונג דורש חומרה יותר טובה. אם יהיה עדכון הוא כנראה יגרום למכשיר לקרטע, ואת זה הם לא רוצים שיקרה. מכשירי אנדרואיד יוצאים עם חומרה מגוונת. פחות משנה מתי יצא המכשיר, אלא איזה חומרה יש לו. מכשיר חלש לא יקבל עדכון גם אם הוא יחסית חדש. אז בעצם סתם בגלל שאתה חובב טכנולוגיה אז ממש בא לך לשדרג, ולא בגלל שזה באמת נחוץ... (מה שלא באמת משנה לסתם משתמש פשוט שבסה"כ רוצה להשתמש בטלפון). לגבי כמה זמן יחזיק המכשיר, המשתמש שרק רוצה להשתמש בו, ממש לא איכפת איזה גרסה יש לו, ואם ומתי ייצא עוד עדכון. אם המכשיר פועל, לא ממש איכפת לו מדברים אחרים.
 

vvane

New member
יכול להיות שאתה צודק

בסך הכל מי שרוצה מהפלאפון שלו יותר (זה כבר נהפך לסוג של מחשב אחרי הכל) אז הוא יהיה בדעה שלי. (מצטער שהטעתי אותך) רק לא הבנתי איזה עדכונים קיבל גלאקסי בשנה וחצי שהוא נמצא ? היה את 2.2 2.3 ומ 3 זה גירסה לטאבלטים אם אני זוכר נכון. אני עדיין בדעה שלי לגבי העדכונים וגם הכתבה שהבאתי אם היה בא לך לקרוא מבססת חלק מזה. בסך הכל תבחר מה שבא לך אני מאמין שתיהנה משניהם באותו אופן כך או אחרת. אני חושב שהחומרה של חלק מהמכשירים שלא משודרגים ל ICS מספיקה בהחלט להריץ אותם לדוגמה Samsung galaxy tab הנה המפרט שלו Samsung Galaxy Tab 10.1 Specs 10.1" WXGA (1280x800) 1GHz Dual Core Processor 21 Mbps HSPA+ Wi-Fi Wireless-N Bluetooth 2.1 + EDR 6-axis motion sensor Memory: 16GB / 32GB / 64GB microSD memory slot Size: 256.6 by 172.9 by 8.6mm, 595g Battery: 6800 mAh Adobe Flash Player 10.2 3MP & 2MP cameras with HD video recording לא יודע איך מפרט כזה לא מסוגל להריץ מערכת הפעלה די פשוטה. היה אפשר לעבוד ולהוריד כמה אופציות כמו שעשו באייפון - multi tasking לא תמך באייפון 3G גירסה 4 אבל הוא השתדרג. בכל מקרה בהצלחה. אני מאמין שקיבלת כבר התשובות שלך כבר :)
 

ronengeles

New member
כמה דברים לא נכונים

1. ה SGS התחיל מ 2.1 ועודכן ל 2.2 ו 2.3. כל אחד מהם הוא עדכון משמעותי וחשוב 2. זה שמכשירים חלשים יכולים להריץ ICS נקי זה נכון. העניין הוא שכל מכשיר מגיע מיצרן שמבדל אותו בצורת הממשק. ברגע שהמכשיר לא יכול לסחוב את הממשק, הוא לא יקבל עדכון רשמי. 3. ה TAB שלא יעודכן הוא הראשון (מסך 8.9 אם אני לא טועה). אתה כתבת את המפרט של הTAB החדש והוא אכן יקבל עדכון.
 

se7en7

New member
ה-3gs קיבל מספר לא מבוטל של

עדכונים החל מ-3 ועד ל-5.0.1 באמצע היו שני עדכונים רציניים מה שנקרא major. נכון שהמכשיר נעשה יותר כבד כי מערכת ההפעלה דורשת יותר אבל הסיבה לשדרוג היא בעצם תמיכה נוספת בתכונות כמו אימסג׳ ונוטיפיקיישן סנטר . בכל מקרה לקבל עדכון למכשיר של שנתיים וחצי זה לא כזה טרוויאלי .
 

metrocard

New member
האייפון של אישתי בן 16 חודש ולא פרוץ

והוא הפך להיות איטי וזללן של סוללה. הוא לא קופא לרמה של ריסט , אבל מסך המגע מגיב רע , הסוללה נזללת מהר, והמכשיר איטי יותר בפעולה שלו (גם בפעולות זהות שנהג לבצע אותם יותר מהר). היינו במרכז השירות של אפל, בוצע פרמוט מלא למכשיר, ועדין לא עזר. מה שכן, ופה אני מסייג , ייתכן שהמכשיר הזה דפוק ספציפית (למרות שהוא השני). בנוסף ,אני מאמין שכל מכשיר שמיוצר היום יסבול מהבעיות האלה, כי ככל שעובר הזמן , מתברר שהאיכות יורדת ולו רק בגלל האינטרס הכלכלי.
 

תומאס

New member
זה בדיוק מה שאמרו לי! אבל אני עדיין רוצה

להאמין שגם האדם שסיפר לי שזה מה שקרה לו, וגם המקרה שלך - אלו הם המיעוט ולא הרוב - הרי יש אייפון למאות אלפי אנשים (רק בישראל...) אז אם אלו היו מקרים רבים, כבר היינו שומעים עליהם.
 

metrocard

New member
אני בטוח שהמקרה הזה הוא מיעוט

האייפון מכשיר מצויין.
 
למעלה