שאלה לא שגרתית בנושא עבודה

שאלה לא שגרתית בנושא עבודה

שלום לכם, זה ישמע אולי מעט מוזר. אני רוצה ללמוד עבודה סוציאלית באוניברסיטה העברית, עוד לא החלטתי אם בשנה הבאה או שנה אחר כך. בינתיים אני נמצאת באזור המרכז ומחפשת עבודה, ואני מעדיפה עבודה שקשורה באיזושהי תרומה אנושית לחברה בית ספר, בית ספר מיוחד, מוסדות למיניהם וכו'... התפקיד לא צריך/חייב להיות קשור לתפקיד של עובד סוציאלי, אני גם ככה אהיה מזכירה, אבל חשובה לי סביבת העבודה. אז לפני שאני שולחת קו"ח לעשרות משרדי עורכי דין ודומיהם, אני אשמח אם מישהו פה יכול לכוון אותי למקומות שאולי יוכלו לקבל אותי, באזור ת"א והמרכז, ר"ג, גבעתיים, יפו, רמת השרון והרצליה. תודה מראש ויום מקסים!
 

tirale

New member
שלום כנרת../images/Emo140.gif

קודם כל- בהצלחה, בלימודים ובמציאת עבודה. את מוזמנת להכנס לאתר שתי"ל www.shatil.org.il ולעיין במודעות הדרושים שמתפרסמות שם. יש משהו שלא הבנתי מדבריך- למה את אומרת "גם ככה אהיה מזכירה"? אם בכוונתך ללמוד עבודה סוציאלית, מהי הסיבה שלא תוכלי לעבוד בתפקידים שאינם דורשים הכשרה אך הם בתחום? ("בתחום" כוונתי- עבודה עם אנשים במסגרות כמו מועדונים,מועדוניות,חונכויות וכדומה). למה לעבוד כמזכירה אם תוכלי לעבוד כמדריכה? מלבד זה, השאלה שלך לא מוזרה בכלל. זה מאוד הגיוני להתנסות בעבודה עם אנשים, אולי במקום בו יש עובדים סוציאלים, כדי להתנסות, לבדוק אם זה באמת נראה לך מתאים, לצבור ניסיון... וכאמור- בהצלחה!
 
היי

תודה רבה! בחיים לא הייתי מגיעה לאתר הזה אם לא היית נותנת לי את הקישור... הסתכלתי שם ואפילו שלחתי קצת קו"ח, אולי זה יצליח בקיצור תודה ושבוע טוב!
 

tirale

New member
שמחה לשמוע../images/Emo13.gif

גם באתרים רגילים של חיפוש עבודה אפשר למצוא דרושים לחונכויות וכדומה, אז אל תניחי מראש שלא תמצאי. שתהיה לך המון הצלחה!
 
למעלה