מדוייק גם מדוייק!
עוד כמה עובדות, כן, מתקינים ווסת או WASTE GATE בחזרה למיכל המים, אך בחיבור ישיר איפה המיכל? משאבת רטט אינה בנוייה לקבל לחץ בכניסה, לפעמים אין לסליל יכולת לדרוך לחץ בגלל לחץ המים בכניסה. אז צריך להתקין ווסת לחץ בכניסה, עם כוון ל0.5 באר וספיקה טובה, לפני הכל. לכן האפשרות היחידה היא באמת קיט מצוף, ומה לעשות אני לא ממליץ לאף אחד לגוע בזה בכלל, צריך להבין דבר פשוט, אני לא אומר את מה שאני אומר כי קראתי את הדברים באיזה אתר אמריקאי, או שרק נדמה לי, אני כבר זרקתי לפח (אחרי ששילמתי על זה) 12 "קיטים" של חבור ישיר למים עם מצוף, כי כל שני וחמשי היתה הצפה במקום אחר. מצוף כבר אין בשום מקום חוץ מחכה,אין בשום מכונית מודרנית בשום מקום מצוף, אפילו לא בז'פרוז'ץ המיוצרת ברוסיה. וטוב שכך, ראש פאמה עבר כמה גלגולים ושדרוגים(ברז חשמלי) ולמרות הכל מדובר בחתיכת ברונזה פסיבית ששוקלת חמש קילו.. יחי ההבדל בין חתיכת פלסטיק שמפרידה מהצפת כל הבית ואולי הבניין. חוץ מזה, אנחנו לא מבטלים את משאבת הרטט ואני לא השגריר של המשאבה הווליומטרית, אך חשוב להסביר את השמוש הנאות בכל דבר, מתוך נסיון ולא מרצון ליצור ויכוח בכל מחיר ועוד, בדבר שאיני בטוח...