שאלה חשובה!!

RISTOTO

New member
שאלה חשובה!!

שלום רב עוד מעט אני אעשה פסיכומטרי.ואני לא ממש חזק באנגלית. אני רוצה לדעת כמה הציון יוצא בערך אם עונים על 2 החלקים נכון במלואם והאנגלית חצי נכון.כלומר כמה אפשר להוציא אם לא שולטים ממש באנלגית. אם יש משהו במצב שלי אני ענה לי או רשום פה...
 
729...לא רע

אם תענה על 2 החלקים נכון במלואם והאנגלית חצי נכון זה הציון שתקבל פחות או יותר....החלק היחסי של האנגלית בבחינה הוא 20% ולא הייתי מציע לזלזל בו משתי סיבות: א) כמות הקורסים באנגלית שתיאלץ לקחת באוניברסיטה. ב) יש לו השפעה על הציון! תחשוב 729 לעומת 800. המלצה: תשיג ספר באנגלית! חשוב שיתאים לרמה שלך ושיעניין אותך שלא תזרוק אותו אחרי עשר מילים ..גמרת את הספר? תשיג עוד אחד ....בהצלחה!
 

Musi© Gi®l

New member
../images/Emo185.gif אני באמת מאחלת לו את ה 729-

הבעיה היא- שבוא נגיד- קצת קשה להוציא 150 ב-2 החלקים האחרים...
 

TRIPLEfnH

New member
first time, eh ?

אה סליחה, עברית... פעם ראשונה, אה ? טוב ברצינות עכשיו, שתבין... את הציון 150 בכל נושא מקבל בערך אחד לכמה מאות, ובשני נושאים זה כבר אחד לאלף, אז כאילו, אלא אם כן אתה זה האחד לאלף אני מציע לך להתחיל לחרוש על האנגלית. גם אני היתי במצב שלך לפני שנה, היתי גרוע במילולי בגלל אוצר מילים ברמה של חצי טעויות לפרק, אז מה ? לשנן עכשיו 3,000 מילים ? לאא נלך על הקטעים שאני חזק בהם אנגלית ומתמטיקה - נוציא 150 בשניהם ואז כמה כבר יכול להוריד לי העברית. והנה קיבלתי סביבות ה 140 בכמותי\אנגלית שזה מכובד אבל לא 150 והמילולי ככה 100 וכאפה והופס... אין 700, גם לא באיזור. עכשיו תגיד לי, אם יש קטע שאתה כל כך חלש בו למה לא להשקיע דוקא בו ? הרי אם תשקיע בו בטוח שתשפר (ומשמעותית) בעוד שבקטעים שאתה כבר חזק בהם הרבה יותר קשה לשפר. אז למדתי ת'מילון, מה שהצלחתי, לא 150 אבל גם לא 100 וקצת, משהו באמצע ואז גם ה 150 באנגלית הגיע והכמותי נשאר 141 ויצא ציון חמוד. שני עשורים ושליש מעבר ל 700 למען האמת.
 

smerte

New member
אוייי אני בדיוק במצב שאתה היית בו

אוצר מילים על הפנים, המועד הזה הוצאתי 140 באנגלית, 133 במתמטיקה ובעברית 102... במועד הבא אני מקווה לחזור על ההצלחה שלך! :)
 

RISTOTO

New member
לא ממש..

שני חברים שלי: אחד הוציא 150 באנגלית,אדם אבל ממש ממש לא חכם אני צחקתי לו בפנים שאמר לי שקיבל 150 עד שראיתי ואמרתי וואואואלה אח שלי.. וחבר אחר סתם הוציא 770 עזבו החברים שלי זה לא אני אבל אני מקווה ל700 פלוס... ביי
 

Musi© Gi®l

New member
../images/Emo185.gif חחחחחחחחח אם החברים שלך

הוציאו ציונים טובים, אתה מסיק שגם אתה תוציא
 

TRIPLEfnH

New member
150 באנגלית.

זה לא עניין של חכמה, זה עניין של שפה. או שאתה יודע או שלא. אה כן, ויש גם תמיד שאלה שתיים של תן כותרת לפרק או איך לדעתך הקטע היה ממשיך - פה זה כבר עניין של אם הצלחת להיכנס לראש של המרכז הארצי. פעם לא הצלחתי וקיבלתי 145 ופעם כן ובא ה 150. אני לא דובר אנגלית מבית דרך אגב, ולעומתי חבר שלי דובר אנגלית וברמה גבוהה משלי קיבל בפסיכו היחיד שלו 146.
 

tomershl

New member
../images/Emo168.gifקודם כל זה לא 729

אם תבדוק לפי החישוב של הציון בחוברת שמקבלים עם ערכת ההרשמה אתה תראה את הנוסחה של החישוב ושתבדוק תראה שזה יוצא 701 ולא 729 ככה שאם אתה מסתמך על 150 בשני הפרקים, מה שבמציאות יש לו סבירות נמוכה, אתה לא תקבל יותר מ 700.
 

tomershl

New member
הקטע עם אנגלית

אני שבפעם הראשונה באנגלית קיבלתי 120 ולא למדתי הרבה בשביל הפעם השניה שבה קיבלתי 140 יודע שבאנגלית זה לא קשה להוציא גבוה, אתם רק צריכים לדעת אוצר מילים שזה בעצם תלוי במועד שבו תבחנו, קל או קשה בהתאם
 

TRIPLEfnH

New member
מה אתה מבלבל במוח ??

"אתם רק צריכים לדעת אוצר מילים שזה בעצם תלוי במועד שבו תבחנו, קל או קשה בהתאם" משפט שהתחיל נחמד והסתיים גרוע. זו אותה הרמה בכל מועד ואם יש סטיונת לכאן או לכאן זה מתבטא בכך שעבור מס' טעויות מסוים תקבל ציון שונה הנה או הנה. בסופו של דבר בכל טווח ציונים יהיה אותו אחוז של אנשים.
 
למעלה