שאלה חשובה!!

romanmaxi

New member
שאלה חשובה!!

תגידו כמה צילומים והדפסות יוצא לכם לעשות כל חודש בממוצע????? וכמה זה עולה לכם?????
 
תלוי

שנה שעברה יצא לי איזה 200 במשך כל השנה, ולעומת השנה בגלל הסמינר כבר יצא לי סביבות ה-400 ובהשמך יש עוד פרו"ס ועוד סמינר אז אני מניחה שזה יצא כמה עשרות אם לא יותר לחודש.
 

deathcaster

New member
המון, ולא עולה כלום ../images/Emo190.gif

ככה זה שאתה בתואר שלישי וממש מחוץ לחדר שלך יש מדפסת בגודל שלך שעם קוד מסוים אפילו מכינה לך קפה
רק היום הדפסתי כ-200 עמודים (כי הדפסתי וכרכתי את עבודה התזה שלי בשלושה עותקים
, מחר אני מגיש)
 

zebrafish

New member
לא רואים אותי כי

אני לא ממשיכה לדוקטורט (כרגע). כותבת את התזה ומחפשת עבודה.
 

zebrafish

New member
תודה!

ומה איתך? ממשיך באותה מעבדה ואותו חוג או שזזת קצת (כי עכשיו קיים החוג של ביולוגיה של האדם)?
 
למעלה