והתאריך גיוס שלי הוא 27.10.08. קצת מוזר שלא קיבלת תאריך גיוס... יש לך פרופיל? כדאי לך להתקשר ללשכת הגיוס לברר את זה, כי כעיקרון אמורים לקבל את הצו גיוס שבוע-שבועיים אחרי הצו הראשון ..
אז זהו שבדקתי בקיוסק מידע ולא רשום לי תאריך גיוס..רשום שאני ביב' והכל ומסיימת ללמוד ב2008...אני לא יודעת למה אני מחכה כבר לתאריך שלי חשבתי אולי בגלל שאין לי את המנילה..אולי שאני יקבל מנילה יתנו לי תאריך גיוס?