שאלה חשובה

phoenixTheGod

New member
תלוי בתאריך לידה

אם נולדת מאוחר אז בסביבות פברואר. אם נולדת מוקדם אז בסביהבות אוגוסט
 
את תקבלי לדעתי חודש הבא ככה...

או החודש הזה... לא יודעת לשים את האצבע אבל למרץ בדרך כלל נותנים גיוס ב-אוגוסט-ספטמבר
 

N o f a r S h

New member
אני נולדתי באפריל

והתאריך גיוס שלי הוא 27.10.08. קצת מוזר שלא קיבלת תאריך גיוס... יש לך פרופיל? כדאי לך להתקשר ללשכת הגיוס לברר את זה, כי כעיקרון אמורים לקבל את הצו גיוס שבוע-שבועיים אחרי הצו הראשון ..
 
תגובה

אז זהו שבדקתי בקיוסק מידע ולא רשום לי תאריך גיוס..רשום שאני ביב' והכל ומסיימת ללמוד ב2008...אני לא יודעת למה אני מחכה כבר לתאריך שלי חשבתי אולי בגלל שאין לי את המנילה..אולי שאני יקבל מנילה יתנו לי תאריך גיוס?
 
למעלה