שאלה חשובה לגבי הציונים והבונוס

katykr

New member
שאלה חשובה לגבי הציונים והבונוס

את הבונוס על חמש יחידות מתמטיקה מקבלים בתנאי שיש מעל 65 סופי או מעל 65 במבחן בגרות עצמו? זה בטוח מעל 65? כמה נקודות זה הבונוס? בבקשה תענו לי, זה ממש חשוב לי.
 

מ ס ט י ק

New member
הבונות משתה מאוניברסיטה אחת

לאוניברסיטה אחרת, הוא עומד בערך על 25 נקודות, לגבי ה- 65, אם זה בבגרות או סופי - אין לי שמץ של מושג...
 

katykr

New member
אבל זה מה שחשוב לי לדעת...

אם זה 65 בגרות או 65 סופי...
 
לקטי

נכון להיום כל הבונוסים הם לגבי הציון הסופי, ואין שום משמעות לציון השנתי בעניין זה. לגבי ציון המינימום - זה פונקציה של כל אוניברסיטה בפני עצמה, ולפעמים, כמו בטכניון למשל, אפילו כל פקולטה קובעת לעצמה מינימום משלה. מומלץ להיכנס לאתר של מידעת לקבלת מידע ספציפי נוסף. אגב, החל משנת הלימודים תשס"ד מתוכננת רפורמה חדשה בקבלה לאוניברסיטאות, ואז יחולו כמה שינויים בעניין זה, אם תרצי אני קצת ארחיב לך בעניין.
 

katykr

New member
תרחיב בבקשה.

אם יש לי מגן מאה, וקיבלתי פחות מ-65 בבגרות אבל הסופי שלי הוא מעל 65, האם אני זכאית לבונוס?
 
תשובה

כפי שהסברתי בהודעה הקודמת, זה בכלל לא משנה מה היה הציון השנתי ("מגן"). במקרה שלך, אם הציון הסופי עומד במינימום הנדרש (נניח 65) - את זכאית לבונוס. אני גם חוזר שוב שהמספר 65 משתנה ממקום למקום ואף בין פקולטה לפקולטה, אז אל תיצמדי אליו יותר מידי.
 

katykr

New member
ברור שהמגן לבד בפני עצמו לא משנה

אבל בסך הכל הוא כן משפיע כי הוא 50% מהציון. אני לא נצמדת ל-65 , פשוט הבאתי את הציון הזה בתור דוגמא. בכל אופן, אז אם יש לי 100 בשנתי (המגן) ו-60 בבגרות, ואני רוצה להתקבל לפקולטה שבה המינימום הוא נניח 70 , אז אני מקבלת את הבונוס? כלומר, הציון שהם מסתכלים עליו זה ה-80 (הסופי) ולא ה- 60 בבגרות.נכון? אני מצטערת מאד שאני מטרידה אותך, אני פשוט מודאגת לגבי זה. ותודה רבה רבה על העזרה.
 

katykr

New member
מצטערת על ההקפצה...

אבל אני לחוצה ומחכה לתשובה.
 
למעלה