שאלה חשובה ודחופה...

נירה63

New member
שאלה חשובה ודחופה...

בדיוק לפני שבוע עברתי טיפול של הכנת שני שתלים בלסת עליונה מצד ימין. הטיפול לא כאב ועבר בסדר. אני לוקחת אנטיביוטיקה אולם....היום הסתכלתי וראיתי שני פצעים לבנים במקום שבו עברתי את הטיפול. מה זה??? ולמה יצאו לי שם שני פצעים לבנים כאילו?? מה לעשות???
 

coolmood

New member
פצעים ושתלים

שלום נירה! אני שמח לקרוא שהמשכת וטיפלת למרות החשש הראשוני!
ולשאלתך - הפצעים הלבנים יכולים להיות אזור בו הרקמה מתוחה, יכולים להיות פצעים מקומיים עקב הלחץ והניתוח ("אפטות") ויכולים להיות אפשרויות נוספות - תלוי איך הם נראים... בקיצור, מומלץ לגשת לרופא השיניים שלך, שיבדוק אותך ויראה מה הבעיה וכיצד ניתן לטפל בה, זה הכל... בהצלחה בטיפול!
 

נירה63

New member
הפצעים לבנים,לא כואבים בכלל

כשהגעתי לטיפול הרופא אמר לי שיש לי פצע. כעבור כמה ימים לאחר הטיפול יצא לי פצע דומה ליד מקם הטיפול. זה יכול להיות משהו מסוכן? רע? סרטני כזה??? זה הדבר היחיד שממנו אני מתה מפחד...סרטן. אבקר את הרופא שלי בתחילת השבוע...יש לי חוג רופא שיניים פעם בשבוע. חוג יקר אבל חוג!!! תודה רבה רבה לך על תשובותיך תמיד.
 

coolmood

New member
לא לחשוש...

שלום שוב נירה, מתיאורך, בהתפתחות מהירה שכזו, ועוד בסמוך לאזור של ניתוח, מדובר בפצע שמקורו בניתוח, ולא בחשד לסרטן או כל גידול אחר. אל דאגה... אני בטוח שכשתגיעי לרופא השיניים שלך הוא ירגיע את חששך...
 
למעלה