שאלה חוצת סדרות
מי לדעתכם הם 3 השחקנים הטובים ביותר בכל סדרות הטרק ? לאחר מחשבה מעמיקה : 1. פטריק סטיוארט - יש לי הרגשה שאני לא אהיה היחידי שאבחר בו לשחקן מס´ אחד בכל הסדרות. 2. רוברט פיקארדו - הדוקטור בוויאג´ר כמובן. האיש יודע לפרוט על רגשות בצורה נדירה, בין אם זה עצב או הומור. הוא מצחיק, הוא נודניק, הוא אהוב, דמות מצויינת לשחקן מצויין. 3. התלבטתי מאד בין מספר דמויות אבל לבסוף אני מכניס לרשימה הזו שחקן שלא מגלם דמות קבועה בצוות, אבל הוא שיחק במספיק פרקים כדי להיחשב שחקן סטאר טרק לדעתי. אני נותן את המקום השלישי לג´ון דה לאנסי, הרי הוא Q. דעות ? מחשבות ? דירוגים ?
מי לדעתכם הם 3 השחקנים הטובים ביותר בכל סדרות הטרק ? לאחר מחשבה מעמיקה : 1. פטריק סטיוארט - יש לי הרגשה שאני לא אהיה היחידי שאבחר בו לשחקן מס´ אחד בכל הסדרות. 2. רוברט פיקארדו - הדוקטור בוויאג´ר כמובן. האיש יודע לפרוט על רגשות בצורה נדירה, בין אם זה עצב או הומור. הוא מצחיק, הוא נודניק, הוא אהוב, דמות מצויינת לשחקן מצויין. 3. התלבטתי מאד בין מספר דמויות אבל לבסוף אני מכניס לרשימה הזו שחקן שלא מגלם דמות קבועה בצוות, אבל הוא שיחק במספיק פרקים כדי להיחשב שחקן סטאר טרק לדעתי. אני נותן את המקום השלישי לג´ון דה לאנסי, הרי הוא Q. דעות ? מחשבות ? דירוגים ?