שאלה דחופה

viko222

New member
שאלה דחופה

שלום קבלתי צו ראשון (קולולולוייי..או שלא:-S ) יש חלק שבו צריך ללכת לרופא משפחה למלא? זה נקרא חלק ב'. כתוב לי בכותרת הדף הנדון:פרטים רפואיים לגבי מיועד לשירות ביטחון.. אממ.עם הדף הזה הולכים לרופאת משפחה למלא?..תודה לעונים
 
זה דף סגול כזה... וכתוב לך שם הכל

יש חלק שאת צריכה למלא לבד ולחתום עליו ויש חלק שהרופא משפחה ממלא וחותם עליו... כתוב שם הכל... אה גם המלצה שלי... קרוב לתאריך הצו גם תעשי בדיקת עיניים ושהיא תמלא לך שם... כנ"ל בדיקת שתן... תעשי לפני ותבביאי את התצואה של הבדיקה לצו ראשון...
 

viko222

New member
לא קבלתי דף סגול

קבלתי דף רגיל.מוזר. עשיתי בדיקת עיניים לפני שבוע. ממ את הבדיקת שתן אני אעשה שבוע לפני הצו ראשון בע"ה,תודה על המידע.
 
למעלה