שאלה בword

שקד פ

New member
שאלה בword

ניסיתי ללמד ילדים את האפשרות של טפסים בווד. לא הצלחתי כי הוורד היה 2000 . לעומת זאת במחשב שלי כן הצלחתי כי יש לי xp . האם יש קשר בין הדברים ? שקד
 

udiyulis

New member
שקד, אין קשר - גם לי יש אופיס 2000

בתפריט הראשי פותחים תצוגה/סרגלי כלים/טפסים וסרגל הטפסים מוצג - כמו בתמונה המצורפת.
 

שקד פ

New member
אודי אולי לא הסברתי טוב -

אני מלמדת ילדים לבנות אתרים, רציתי ללמד את האפשרות של הכנת טפסים עם אופציה של "שלח" - לאי מייל של הילדים. הטפסים לא היו פעילים (עשיתי תצוגה מקדימה של דף אינטרנט). למה לא רואים את הטפסים? מקווה שעכשיו אני יותר ברורה. שקד.
 

udiyulis

New member
שקד, לא ידוע לי על אפשרות כזו

אך בתוכנת הארכנופיליה המעודכנת של אלישע, ליצירת דפי html , קיימת האפשרות ליצור טופס כזה בקלות מדהימה. מציעה לך לנסות. בהצלחה
 
למעלה