Miss Ziggy
New member
שאלה בקשר לנ"ז
כמה נ"זצריך על מנת לקבל את התואר? בנוסף אם לקחתי 2 קורסים חוזרים וחסר לי נקודות בסוף השלוש שנים מה זה אומר? האם הפתרון הוא לקחת קורסי בחירה בשנה רביעית? תודה זיגי
כמה נ"זצריך על מנת לקבל את התואר? בנוסף אם לקחתי 2 קורסים חוזרים וחסר לי נקודות בסוף השלוש שנים מה זה אומר? האם הפתרון הוא לקחת קורסי בחירה בשנה רביעית? תודה זיגי