שאלה בקשר לנ"ז

Miss Ziggy

New member
שאלה בקשר לנ"ז

כמה נ"זצריך על מנת לקבל את התואר? בנוסף אם לקחתי 2 קורסים חוזרים וחסר לי נקודות בסוף השלוש שנים מה זה אומר? האם הפתרון הוא לקחת קורסי בחירה בשנה רביעית? תודה זיגי
 

flutter girl

New member
142 נ"ז

את יודעת שהתואר במשפטים הוא של 3 שנים וחצי, נכון? כלומר, זה מקובל ורצוי לקחת נקודות גם בסמסטר א' של שנה ד'.
 

SuGaRBabe1

New member
אם כבר נגעת בנושא הזה.. אז יש לי שאלה פעורה

אני מתחילה ללמוד משפטים-כלכלה והתואר שלי נמשך 4 שנים, זאת אומרת שאני יכולה לקחת גם קורסים של משפטים בסמסטר השני של שנה ד'? הכוונה היא שהסמסטר הנוסף לא מיועד רק בשביל לסיים את הקורסי חובה של החוג השני שלי... נכון?
 

SuGaRBabe1

New member
חבל....

מישהו יודע את התשובה לשאלה שלי..?
 

Big Red

New member
כן

זאת במטרה לאפשר לך (או במקרה זה לכפות עליך) לפרוס את לימודי המשפטים בצורה נוחה ומרווחת יותר כדי להפחית מהעומס.
 

Miss Ziggy

New member
כן אני יודעת

אבל אם חסר לך יותר מ26 נקודות שזה ההגבלה הסמסטריאלית פשוט משלימים את השאר בסמסטר ב?
 

flutter girl

New member
לא בדיוק הבנתי את כוונתך

התכוונת, אם את מגיעה לשנה ד' בסמסטר א', ואת צריכה להשלים יותר מ26 נ"ז? הסיכויים שזה יקרה הם קלושים, ואם זה קורה אז כן- משלימים בסמסטר ב'. זה הרעיון
 
למעלה