שאלה בקשר לגיטרה

n i v m

New member
שאלה בקשר לגיטרה

יש לי פנדר סטראטוקסטר ושמתי עלייה מיתרים 010 מבלי לעשות לה סטאפ. היא החזיקה יפה מאוד. עכשיו השאלה- מתחתי את הקפיצים בגיטרה מעט... אני אוכל לשים עלייה עכשיו מיתרים 011...??? או שאני חייב ללכת להרצל...?
 

Apollyon

New member
עדיף ללכת להרצל.

יש גם לחץ על הצוואר, לא רק שינוי בגשר.
 

One Echoe

New member
מישהו יכול להגיד לי.

מי זה הרצל ולמה כל העולם מכיר אותו חוץ ממני?
 

TheDUKE

New member
חוזה המדינה נו..

עם הזקן... הוא גם מתקן גיטרות ועושה סטאפים.... הבנאדם מלך עם קאזו אגב.
 

MerlinTheWizard

New member
לפי מה שהבנתי לא שהייתי אצלו

הוא עושה סטאפ לגיטרה והאנשים בפורום ממליצים עליו מאוד הוא עובד ברמת גן אומרים שהוא ממש ממש טוב
 
למעלה