שאלה בקשר לגיטרה יש לי פנדר סטראטוקסטר ושמתי עלייה מיתרים 010 מבלי לעשות לה סטאפ. היא החזיקה יפה מאוד. עכשיו השאלה- מתחתי את הקפיצים בגיטרה מעט... אני אוכל לשים עלייה עכשיו מיתרים 011...??? או שאני חייב ללכת להרצל...?