על פיסול
יש דברים שמפסלים רק עם בצק, ויש שקודם בונים איזה קונסטרוקציה מעוגה ( כמו העוגת דרקון שטל הראתה ) או כמו המכונית שצירפתי כאן תמונה... בצק סוכר נדבק טוב כשהוא לא יבש ( ז"א תוך כדי עבודה ) עם קצת מים. אחרי שהוא מתיבש אני מדביקה חלקים עם רויאל. מקוה שעזר לשאלתך.