שאלה בפיסול ?

התגשמות

New member
שאלה בפיסול ?

האם כל הפיסול נעשה בבצק סוכר (ללא עוגה בתוך הבניה)? איך מדביקים את הבצק סוכר? האם ניתן לשלב בצק סוכר + מרציפן?
 

net the jet

New member
על פיסול

יש דברים שמפסלים רק עם בצק, ויש שקודם בונים איזה קונסטרוקציה מעוגה ( כמו העוגת דרקון שטל הראתה ) או כמו המכונית שצירפתי כאן תמונה... בצק סוכר נדבק טוב כשהוא לא יבש ( ז"א תוך כדי עבודה ) עם קצת מים. אחרי שהוא מתיבש אני מדביקה חלקים עם רויאל. מקוה שעזר לשאלתך.
 
למעלה