שאלה בסיסית

shirshusha

New member
שאלה בסיסית

רציתי לשאול האם כדאי לצבוע על בצק סוכר עם רויאל אייסינג או פשוט עם צבעי מאכל של וילטון? מה עדיף?
 

t a l talim

New member
תלוי בתוצאה הרצויה-

- ציור ברויאל יוצא מובלט- אך פחות מדויק, צביעה בצבעי מאכל יוצאת שטוחה, מדויקת יותר ומאפשרת אפקטים שונים בצביעה. שתי האופציות נהדרות.
 

shirshusha

New member
האם מומלץ לשלב בין השניים

טל האם כדאי לשלב בין שניהם, כלומר לצייר עם צבעי מאכל את התמונה ואת הזילוף מסביב לעוגה (בתחתית) ברואיל אייסינג?
 
למעלה