shirshusha
New member
שאלה בסיסית
רציתי לשאול האם כדאי לצבוע על בצק סוכר עם רויאל אייסינג או פשוט עם צבעי מאכל של וילטון? מה עדיף?
רציתי לשאול האם כדאי לצבוע על בצק סוכר עם רויאל אייסינג או פשוט עם צבעי מאכל של וילטון? מה עדיף?