ok computer
New member
שאלה בנושא General Midi
קניתי היום קלידים עם מה שנקרא general midi. ניסיתי לחבר עם כבל הmidi mate שלי בכל הצורות האפשריות ולא הצלחתי לתפעל כלום בקיובייס. בבקשה תרגיעו אותי שלא קניתי חתול בשק - מישהו יודע מה אני אמור לעשות? החיבור מידי אין והחיבור מידי אאוט, מה לחבר לאן.... או שאני כן עושה את זה כמו שצריך אבל צריך לעשות שינויים בהגדרות בקיובייס? ואם כן אז מה?
קניתי היום קלידים עם מה שנקרא general midi. ניסיתי לחבר עם כבל הmidi mate שלי בכל הצורות האפשריות ולא הצלחתי לתפעל כלום בקיובייס. בבקשה תרגיעו אותי שלא קניתי חתול בשק - מישהו יודע מה אני אמור לעשות? החיבור מידי אין והחיבור מידי אאוט, מה לחבר לאן.... או שאני כן עושה את זה כמו שצריך אבל צריך לעשות שינויים בהגדרות בקיובייס? ואם כן אז מה?