שאלה בנושא General Midi

ok computer

New member
שאלה בנושא General Midi

קניתי היום קלידים עם מה שנקרא general midi. ניסיתי לחבר עם כבל הmidi mate שלי בכל הצורות האפשריות ולא הצלחתי לתפעל כלום בקיובייס. בבקשה תרגיעו אותי שלא קניתי חתול בשק - מישהו יודע מה אני אמור לעשות? החיבור מידי אין והחיבור מידי אאוט, מה לחבר לאן.... או שאני כן עושה את זה כמו שצריך אבל צריך לעשות שינויים בהגדרות בקיובייס? ואם כן אז מה?
 

HeavenlyB

New member
כדי לשלוט על כלים וירטואליים

חבר את ה-MIDI Out של האורגן ל-MIDI In של ממשק המידי שלך, וכדי לשלוט על האורגן מהקיובייס, חבר גם את ה-MIDI Out של ממשק המידי ל-MIDI In של האורגן.
 
למעלה