שאלה בכמותיות

lion43

New member
שאלה בכמותיות

מה התנאים לשימשו בשיטת הPIVOT באיזה סוג מטריצה אפשר/איאפשר?
 

tiger2131

New member
אני אנסה לעזור לך..

שימוש ב-PIVOT: 1) נעשה בשביל למצוא דרגה של מטריצה. 2) לבדוק תלות או אי תלות. אסור להשתמש ב-PIVOT בדטרמיננטה כי הוא משנה את הערך שלה. בניגוד למטריצה רגילה שהערך שלה נשמר וכן כדאי להשתמש בו.
 

rvr2

New member
מבחן תשסז סמסטר א מועד ב

סעיף ג איך מהנתון אנחנו יודעים שצריך לבחור את ה1 האמצעי בטור a4 כפיווט סעיף ד מצאנו שהדטרמיננטה שונה מ0 במקרה הזה אבל איך אני יודע שזה מתקיים גם במטריצה המקורית סעיף ה לא הבנתי מה לעשות תודה מראש לעונים
 

rvr2

New member
תשובות שלי למבחן צשסה סמסטר ט מועד ב

1. מטריצה הפוכה שורה ראשונה: ארבע חמישיות, מינוס עשירית, מינוס חמישית שורה שניה: מינוס חמישית ,שתי חמישיות , מינוס חמישית שורה שלישית: חמישית, עשירית, חמישית 2.הדרגה היא 3 3. a5=7/18a1+1/6a4+11/18a3 4. לא הבנתי איך עושים אשמח להסבר 5. x1=3/8 x2=-1/2 x3=5/8 אשמח לתיקונים או שמיהו אחר גם פתר ויצא לו כך ואם מישהו יודע איך עושים את 4 שיגיד כל התשובות הם כמובן הערבון מוגבל
 

rvr2

New member
תשובות שלי למבחן צשסה סמסטר ט מועד ב

1. מטריצה הפוכה שורה ראשונה: ארבע חמישיות, מינוס עשירית, מינוס חמישית שורה שניה: מינוס חמישית ,שתי חמישיות , מינוס חמישית שורה שלישית: חמישית, עשירית, חמישית 2.הדרגה היא 3 3. a5=7/18a1+1/6a4+11/18a3 4. לא הבנתי איך עושים אשמח להסבר 5. x1=3/8 x2=-1/2 x3=5/8 אשמח לתיקונים או שמיהו אחר גם פתר ויצא לו כך ואם מישהו יודע איך עושים את 4 שיגיד כל התשובות הם כמובן הערבון מוגבל
 

shubi82

New member
בעיקרון השימוש בPIVOT

נעשה כדי "לאפס" מטריצה או לפחות טורים/שורות בתוכה ולהפוך אותם לטורי יחידה. על מטריצה תמיד אפשר, לחישוב דטרמיננטה אסור.
 
למעלה