שאלה בחשבון
בתום האימון האירובי, הצג הראה ש"שרפתי" 300 קלוריות. עליתי על המשקל וראיתי שירדתי 200 גר'. בתום אימון אחר, הצג הראה ששרפתי 550 קלוריות. המשקל הראה מינוס 200 גר'. הכיצד? אני יודעת שלא נשקלים מיד בסוף האימון.... אני יודעת שהשינוי אינו מיידי... יודעת הכל. אבל כיצד אתם מסבירים זאת?
בתום האימון האירובי, הצג הראה ש"שרפתי" 300 קלוריות. עליתי על המשקל וראיתי שירדתי 200 גר'. בתום אימון אחר, הצג הראה ששרפתי 550 קלוריות. המשקל הראה מינוס 200 גר'. הכיצד? אני יודעת שלא נשקלים מיד בסוף האימון.... אני יודעת שהשינוי אינו מיידי... יודעת הכל. אבל כיצד אתם מסבירים זאת?