תשובהשאלה בוערת
1.האם אפשר לבטל הסכם שהוגש "בהסכמה"אך תוך כפיה 2. במידה וכן, האם אפשר להגיש תביעת מזונות והסדרי ראיה בבית משפט אזרחי
הבהרהתשובה
אין מספיק פרטים. אם מדובר בפסק דין מוסכם יש להגיש תביעה לבטלו וכמובן להוכיח את הכפיה. ילדים אינם קשורים להסכם בין ההורים ותביעה לסדרי ראיה אפשר להגיש כל אימת שהסכם בענין לא בוצע (ס' 25 לחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות). יחד עם זאת מאוד מאוד מומלץ להתייעץ עם עו"ד לפני הגשת התביעה. לא כל מה שנחשב כפיה בעיני אדם שעשה הסכם הוא כפיה בעיני החוק.
תשובההבהרה
לא מדובר בפסק דין מדובר רק בהגשת בקשה ועדיין לפני הופעה לדיון
אין קשר בין התשובות שלך לשאלות שליתשובה
ביהמ"ש לא יאשר הסכם ממון אם הצדדים לא מביעים הסכמתם לכך בזמן הדיון.
כנראה לא הסברתי את עצמי נכון ובכןתשובה
ביהמ"ש לא יאשר הסכם ממון אם הצדדים לא מביעים הסכמתם לכך בזמן הדיון.
תשובהכנראה לא הסברתי את עצמי נכון ובכן
ההסכם הוגש בהסכמה אך בכפיה בביץ דין רבני. נקבע מועד לדיון וטרם הגענו אליו. האם אפשר לבטלו לאלתר מאחר והוא הוגש בכפיה???
מה זה - הוגש בהסכמה אך בכפיה?כנראה לא הסברתי את עצמי נכון ובכן
ההסכם הוגש בהסכמה אך בכפיה בביץ דין רבני. נקבע מועד לדיון וטרם הגענו אליו. האם אפשר לבטלו לאלתר מאחר והוא הוגש בכפיה???
עו"ד פרידמן- תודהמה זה - הוגש בהסכמה אך בכפיה?
או בהסכמה - או בכפיה. צריך להחליט.
דיפלומטיה תחת אש!מה זה - הוגש בהסכמה אך בכפיה?
או בהסכמה - או בכפיה. צריך להחליט.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.