שאלה בגלים שלום, שאלה קטנה לגביי עקיפה ב2 סדקים של גליי אור. אם אורך הגל גדול מרוחב הסדקים מתקבלת תופעת התאבכות, אבל מה קורה כאשר רוחב הסדקים גדול מאורך בגל? תודה מראש