שאלה בגלים

שוב10

New member
שאלה בגלים

שלום, שאלה קטנה לגביי עקיפה ב2 סדקים של גליי אור. אם אורך הגל גדול מרוחב הסדקים מתקבלת תופעת התאבכות, אבל מה קורה כאשר רוחב הסדקים גדול מאורך בגל? תודה מראש
 

spake

New member
עדיין יש התאבכות!

אבל כבר לא מתקבלת התמונה המפורסמת של התאבכות מסדקים אלא משתמשים נניח בקירוב פרנל בכל מקרה הם לא אנליטים.
 
למעלה