שאלה אנשים!

orberman

New member
../images/Emo68.gif../images/Emo68.gif../images/Emo68.gif../images/Emo68.gif../images/Emo68.gif

 
למה אתה שואל?

כי בלמה יש ג'!!
 

TRANCE ADDICT

New member
מחר אני הולך למשרדים של תפוז.....

ומבקש מהם לנהל תפורום הזה ביחד עם אבי...נביא לכם הורדות אנרליסים חדשים אלבומים ענתיקות נדירים סגנון גיא ממבה סטייל קיצר עזבו אותי אני מחוק.....אהה וכמובן נכריח את כולם לשמוע מוזיקה של סיימון ....
 
למעלה