שאלה אנשים!

orberman

New member
איזה חמודדדדדדד../images/Emo8.gif

היי בייב רוצה לנשוף לי?
 

orberman

New member
...

אבל למה את מתנפל עלי? אממ טוב אולי אני יוכל להסביר פשוט בטראנס אין מילים כי האומנים מבטאים את עצמם בצורת כלים אחרים למשל מנגינות ויוצרים ביחד עם כל הסאונדים איזשהו טראק שלמשל תמצא רגש בדברים של קוסמה שיש בזה משהו ולא צריך בכלל מילים בו הרגש מבטוא בצורת המנגינות וכל האוויריה ובלה בלה בלה וגם זה לא שאין לגמרי מלים או שלא צריך בכלל מלים למשל לא יודע למה במסחריים יש יותר מלים נכון?! זה קשור אחד לשני!? למשל קטעים של סאב6 ואינפקטד של היום וסקאזי וכאלה לא!?
 

RN2

New member
../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif

 
למעלה