O orberman New member 4/8/05 #25 ../images/Emo68.gif../images/Emo68.gif../images/Emo68.gif../images/Emo68.gif../images/Emo68.gif
T TRANCE ADDICT New member 4/8/05 #28 מחר אני הולך למשרדים של תפוז..... ומבקש מהם לנהל תפורום הזה ביחד עם אבי...נביא לכם הורדות אנרליסים חדשים אלבומים ענתיקות נדירים סגנון גיא ממבה סטייל קיצר עזבו אותי אני מחוק.....אהה וכמובן נכריח את כולם לשמוע מוזיקה של סיימון ....
מחר אני הולך למשרדים של תפוז..... ומבקש מהם לנהל תפורום הזה ביחד עם אבי...נביא לכם הורדות אנרליסים חדשים אלבומים ענתיקות נדירים סגנון גיא ממבה סטייל קיצר עזבו אותי אני מחוק.....אהה וכמובן נכריח את כולם לשמוע מוזיקה של סיימון ....