שאלהההה

loli3212

New member
שאלהההה

הורדתי את הכתב בעברית שאפשר לכתוב במייפל עכשיו זה כותב לי בעברית אבל שאני שולחת זה לא שולח ולא מראה כלום למהה?
 

Don Nirtin

New member
עדיף לך לכתוב באנגלית.../images/Emo87.gif

מפני שהתוכנה הזו נחשבת צד ג' ולכן רוב הסיכויים שיחשבו שאת/ה האקר/ית ולכן יחסמו אותך מהמשחק. הכי טוב למחוק את התוכנה הזו ולכתוב באנגלית.
 
למעלה