שאאאאלום[=[=[=

תווניתs

New member
שאאאאלום[=[=[=

ממממ.. האמת אני חדשה-ישנה מכיוון שאני קוראת בפורום הזה כבר מעבר ל4 חודשים. אז..הנה אני מציגה את עצמי! קוראים לי :סתוונית ואני מב"ש,אי שם בנגב. אני בת 16 וחצי. ואיפשהו עמוק עמוק בפנים אני יודעת שדמבי לא מת,או לפחות מקווה.
 

שומו

New member
שלום../images/Emo70.gif

אני שמר, בן 15 מחשמונאים
.
 

AnGeLiNa JoNsOn

New member
ברוכה הבאה../images/Emo70.gif../images/Emo140.gif../images/Emo141.gif

אני תמר, בת 16 וחצי, ואני מאבן יהודה, אי שם במקום לא ידוע.
איזה כיתה את? איפה את לומדת? (נו יכול להיות שאני מכירה אני די מתמצאת...
) ודמבלדור מת. השתלבות נעימה!
 

תווניתs

New member
ממממ..

אני גרה בב"ש.. ולומדת במקיף ב'..(נו..הבית ספר הקטן ליד מקיף א' הגדול..חח) -אני-
 
למעלה