שאאאאלום[=[=[= ממממ.. האמת אני חדשה-ישנה מכיוון שאני קוראת בפורום הזה כבר מעבר ל4 חודשים. אז..הנה אני מציגה את עצמי! קוראים לי :סתוונית ואני מב"ש,אי שם בנגב. אני בת 16 וחצי. ואיפשהו עמוק עמוק בפנים אני יודעת שדמבי לא מת,או לפחות מקווה.