רשימת חנויות שמוכרות פרוות מהחי

  • פותח הנושא menl
  • פורסם בתאריך

menl

New member
רשימת חנויות שמוכרות פרוות מהחי../images/Emo129.gif

שלום, להלן הרשימה העדכנית של הקואליציה הבינלאומית נגד פרוות. במקרה של רשת חנויות, סביר להניח שכלל הסניפים מגואלים בדם. נא עדכנו. תודה, מנשה
 

סנאית22

New member
עדכון: גם "לואי ויטון" מוכרים פרוות

עדכון: גם "לואי ויטון" מוכרים פרוות. נדמה לי שיש חנות בכיכר המדינה.
 

סנאית22

New member
בחנות של ג'ובאני ספורצה יש מוצרים מפרוות../images/Emo31.gif

בחנות של המעצב ג'ובאני ספורצה Giovanni Sforza מוכרים כסאות עם פרווה, שמיכות מפרוות ארנב וכריות מפרווה. החנות נמצאת ברחוב מדינת היהודים 60 הרצליה פיתוח. חנות הדגל עוצבה ע"י מעצב הבית של Giovanni Sforza האדריכל Saverio Calefato ולוותה ע"י משרד האדריכלים הישראלי של גיל רייך. תמונה של השמיכה הופיעה במגזין "גלובס" מ29/11/07 (עמ' 63). הכריות: "הכריות עשויות עור, בד בשילובי עור, עור בשילוב פרווה" http://home.walla.co.il/?w=//1167883 (יש לגלול למטה מעט את החלון) הכסאות: "בין הפריטים המוצעים בקולקציה, כסאות משתלבים בסגנון ניאו-בארוקי. הכיסאות מעוצבים בקווים נקיים וארוכים, ומשולבים בהם עורות, בדים, פרוות ומתכות" http://www.ifeel.co.il/page/6121 (יש לגלול למטה מעט את החלון)
 

סנאית22

New member
רשימת חנויות שמוכרות פרוות - מעודכנת,לא סופית

רשימת חנויות שמוכרות פרוות - מעודכנת לעכשיו, לא סופית. שימו לב שבנוסף לביגוד מדובר גם על מוצרים שונים כמו שמיכות, כריות, ואפילו רהיטים. חשוב מאד להפנות את תשומת הלב לחנויות אלו לקונים פוטנציאליים- מאחר והמוצרים בד"כ יקרים כל המנעות מקניה מהווה פגיעה ביצרן!!! נא עדכנו את הרשימה.
 

סנאית22

New member
וכמובן - פנינה יקירתנו

לא לשכוח לא לקנות את מוצריה של פנינה רוזנבלום, שמטפחת אוסף פרוות כדי להתמודד עם הקור הנורא בחורף הישראלי... כידוע, פנינה רוזנבלום מוכרת מוצרי קוסמטיקה, מצעים, ועוד. בואו לא נפרנס אותה!
 

irisFridman

New member
צריך לשלוח לה מיילים

כי מאוד אכפת לה מדעת הציבור... שתתרום סכום נכבד למלחמה נגד פרוות - ונחזור לקנות ממנה...
 

סנאית22

New member
לכן אנשים עלולים לקנות את מוצריה

מאחר ומוצריה "כאילו" כשרים מבחינת ניסוייים על בע"ח אנשים עלולים לקנות את מוצריה, ולכן חשוב שאנשים ידעו מי היא באמת וכמה אכפת לה מעלי חיים כאשר היא מטפחת את אוסף הפרוות שלה...
 
למעלה