רשימה של שקרים שהסמאלנים חוזרים עליהם כל הזמן

marabo

Well-known member
רשימה של שקרים שהסמאלנים חוזרים עליהם כל הזמן


1. שקר ראשון: רק בישראל אין הפרדה של דת מהמדינה
האמת: באנגליה המלכה היא ראש המדינה וראש הכנסיה, באיטליה יש חובה בחוק להציב צלב בכל כיתה, בארה"ב כל מושב של הקונגרס נפתח בתפילה לאלוקים, על שטרות הכסף כתוב: אנחנו בוטחים באלוקים.
2. שקר ב: מדינת ישראל נקבעה עוד במגילת העצמאות כיהודית ודמוקרטית
האמת: המילה "יהודי" חוזרת על עצמה בהטיות שונות פעמים רבות במגילה, המילה "דמוקרט" לא מופיעה אפילו פעם אחת, ואם תאמרו שזה במקרה, אז זה לא, בטיוטא המקורית המילה הייתה, בן גוריון מחק אותה.
3. שקר ג: יש בישראל הקצנה דתית, אנחנו הופכים לאירן
האמת: בשנים עברו והמבוגרים כאן יכולים להעיד אי אפשר היה למצוא סופרמרקט פתוח בשבת, היום בכל עיר כמעט יש קניונים שפתוחים בשבת וניתן להשיג בשר חזיר בלי בעיה, בשנים עברו איש לא העלה על הדעת שקשר בין גברים יכול להקרא נישואין ויוכל להביא ילדים, היום בציבור ה"נאור" זו השקפה אלמנטרית.
(מתוך מאמר של הרב נבון בעתון "מקור ראשון" השבת)

המשך יבוא. אל תדאגו, הרשימה עוד ארוכה.....
 
ואף יותר ...

גם התנ"כ מוזכר: "בארץ-ישראל קם העם היהודי, בה עוצבה דמותו הרוחנית, הדתית והמדינית, בה חי חיי קוממיות ממלכתית, בה יצר נכסי תרבות לאומיים וכלל-אנושיים והוריש לעולם כולו את ספר הספרים הנצחי."
ואפילו זה "מתוך בטחון בצור ישראל הננו חותמים בחתימת ידינו לעדות על הכרזה זו"
בקיצור ? אנחנו כאן בזכות !!!
&nbsp
&nbsp
 

tgranot

New member
זמן לימודי ליבה- אין לזה פירוש רמב"ם או רש"י

אבל בג"צ מצא לנכון להשתמש בזה על מנת להבטיח את חופש העיתונות.

מדינת ישראל תהא פתוחה לעליה יהודית ולקיבוץ גלויות; תשקוד על פיתוח הארץ לטובת כל תושביה; תהא מושתתה על יסודות החירות, הצדק והשלום לאור חזונם של נביאי ישראל; תקיים שויון זכויות חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה בלי הבדל דת, גזע ומין; תבטיח חופש דת, מצפון, לשון, חינוך ותרבות; תשמור על המקומות הקדושים של כל הדתות; ותהיה נאמנה לעקרונותיה של מגילת האומות המאוחדות

ובהמשך חוק יסוד הכנסת. שהוא חוק משוריין. תלמד מה זה.
 

tgranot

New member
ובנוסף תיקון לחוק יסוד הכנסת.

תיקון מס' 9 (נחקק: י"ג באב התשמ"ה, 31 ביולי 1985) - הוסיף את סעיף 7א, בעקבות פסיקת בית המשפט העליוןשלא לפסול את רשימות כך והרשימה המתקדמת לשלום. הסעיף קובע שלא תשתתף רשימה בבחירות אם יש במטרותיה או במעשיה שלילת קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית, שלילת האופי הדמוקרטי של המדינה, או הסתה לגזענות.

בקיצור מראבו: קפל ת'זנב ופזר את הסנהדרין.
 

tgranot

New member
שעור 3 לגבי ארה"ב

זה נכון שהם מכבדים את הדת והאמונה . יחד עם זאת החוק האמריקני מאוד ברור כבר מהתיקון הראשון בחוקה במסגרתו:
מקור[עריכת קוד מקור | עריכה]
Congress shall make no law respecting an establishment of religion, or prohibiting the free exercise thereof; or abridging the freedom of speech, or of the press; or the right of the people peaceably to assemble, and to petition the Government for a redress of grievances.
תרגום[עריכת קוד מקור | עריכה]
"הקונגרס לא יחוקק שום חוק בעניין מיסודה של דת, ולא יגביל את חופש הפולחן של אף דת; ולא יגביל את חירות הביטוי ואת חופש העיתונות; ולא את זכותם של בני אדם להתכנס בדרכי שלום, ולעתור לממשלה לשם תיקון עוולות."

https://he.wikipedia.org/wiki/התיקון_הראשון_לחוקת_ארצות_הברית
 

marabo

Well-known member
אתם הייתם מוכנים שעל שטרות הכסף של המדינה

יהיה כתוב שבאל אנו בוטחים?
הייתם מוכנים שכל ישיבת כנסת תתחיל בתפילה לאלוקים?
 

tgranot

New member
ואתה היית מוכן לוותר על משרד הדתות , הרבנות הראשית

וכל ההקצבות לדתיים בתמורה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אם בתמורה דיני האישות יהיה אזרחיים

ויהיה נישואין אזרחיים, גירושין אזרחיים ולוויות חילוניות, אני מניח שרבים כולל מהבוחרים של טומי לפיד ז"ל היו מסכימים לעיסקה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
למדתי את הנושא

בניגוד להפרדה בין דת למדינה בצרפת כמדינה חילונית עליה מסתמכת מרין לה פן במצע שלה נגד הכאפיות ונגד הכיפות, בארה"ב ההפרדה בין דת המדינה נועדה להבטיח מעמד שווה לכל הדתות, כי בארה"ב יש עשרות דתות פרוטסנטיות וההפרדה נועדה למנוע עליונות של דת אחת על האחרת. עם זאת אחוז האתאיסטים בארה"ב נמוך בהרבה מאחוז האתאיסטים בישראל ובין הנוצרים הרוב הולכים כל יום ראשון למיסה בכנסייה. וגם תרומה למוסד דתי, נחשבת בנקודות זיכוי ממס. כך שהחברה מאוד דתית, אך מאוד מגוונת והחוקה מאוד פלורליסטית בעניין.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ולפי המשפט הזה

"הסעיף קובע שלא תשתתף רשימה בבחירות אם יש במטרותיה או במעשיה שלילת קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית, שלילת האופי הדמוקרטי של המדינה, או הסתה לגזענות".

לפי החוק כזה כל המפלגות הערביות כולל חד"ש היו צריכות להיפסל. ובעצם בהסתה לגזענות שכל המפלגות שתומכות במדינה יהודית עם מיעוט ערבי לצד מדינה פלסטינית נקייה מיהודים שזה כל מפלגות השמאל והמרכז וחלקים נרחבים מהליכוד וישראל ביתינו היו צריכות להיפסל שהרעיון של "שתי מדינות לשני עמים" הוא לגיטימי, אך בצורה שבמדינה אחת יהיה מיעוט שווה זכויות מהמוצא של המדינה השנייה ובמדינה השנייה יתבצע טיהור אתני, זאת גזענות!!!
 

הפרבולה

New member
בג"ץ סתר את עצמו

מצד אחד
מדינת ישראל תהא פתוחה לעליה יהודית ולקיבוץ גלויות;
ומצד שני
תקיים שויון זכויות חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה בלי הבדל דת, גזע ומין;

מענין מה מוסטפה מסכנין חושב על זה שיש לו "שוויון זכויות" אבל הוא לא יכול להעלות את בן דודו מירדן ולקבל סל קליטה, ורק יהודים יכולים לעשות זאת.
 

tgranot

New member
הציוטט שהבאתי לקוח ישר ממגלית העצמאות

בג"צ הסתמך עליו בכדי לבסס את חופש העיתונות כנגד עמדת הממשלה בפסק דין קול העם כפי שציינתי. הוא ממש לא סתר עצמו. ולגבי החלק השני הסתרתי עצמי.
 

הפרבולה

New member
אז גם במגילת העצמאות יש סתירה.

וראשי המדינה דאז ניסו לטשטש את העבדה שזו מדינה ציונית יהודית בקישוקשים סתמיים על "שוויון זכויות".
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן ניסו שנים לטשטש את הסטירות בין דמוקרטיה

למדינה יהודית/מדינת עברית/מדינת העם היהודי, עד שערבי ישראל החליטו להשתמש בבג"צ כדי לחדד את הסטירות האלה ועכשיו יש גיוס כללי של הערבים והשמאל הרדיקאלי כאילו המודל של מדינת לאום דמוקרטית לא הולך ביחד ויצאו בשצף קצף נגד חוק השבות, נגד ההמנון, נגד הדגל. עד שאפילו איש מר"צ כמו אמנון רובינשטיין התגייס לכתוב ספר הגנה על זכותה של ישראל להיות מדינה יהודית ושזה לא סותר את הליברליות ואת הדמוקרטיה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אהרון ברק לא התייחס לנושא

והסתפק בכך שהשוויון הוא לאזרחים ולא בהליכי התאזרחות. גם בחוקי קליטת מהגרים בארה"ב יש אפלייה בין עשירים לעניים, בין צעירים לזקנים ובין בריאים לחולים. כך שחוץ מהח"כים הערבים ואקדמאים שמלאנים קיצונים אף אחד לא רואה בקריטריונים מפלים לקליטת מהגרים פגיעה בשוויון זכויות לכלל האזרחים.
 

marabo

Well-known member
איפה מופיעה שם המילה דמוקרטיה?

כמו שכתבתי, בן גוריון בכוונת מכוון מחק את המילה הזו מהמגילה
 
איפה ראית את ברוך השם שלך שאתה מדבר עליו כמו בסט באדי?
"מדינת ישראל ......תשקוד על פיתוח הארץ לטובת כל תושביה; תהא מושתתה על יסודות החירות, הצדק והשלום....תקיים שויון זכויות חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה בלי הבדל דת, גזע ומין; תבטיח חופש דת, מצפון, לשון, חינוך ותרבות; תשמור על המקומות הקדושים של כל הדתות; ותהיה נאמנה לעקרונותיה של מגילת האומות המאוחדות".
&nbsp
 

marabo

Well-known member
בבקשה

"מתוך בטחון בצור ישראל אנו חותמים"...
מי זה "צור ישראל? - אללה? הבתולה ובנה?
 
למעלה