רק שאלה

Shablllool

New member
אבו-דני

אוי, כמה שאנחנו סרקסטים היום... מה אם אני אשכנזיה ענייה שגרה בירוחם? מה אם אני ממוצא טוניסאי, עשירה וגרה בשינקין? מה זה משנה? אמרתי שאני לא מתאימה לשני הפרופילים של "שמאלני" או "ימני" כפי שהם נתפסים בפורום הזה ובדעת הקהל. להבדיל משני הצדדים האלה (שכנראה גם אתה נמנה על אחד מהם), אני לא חושבת שיש כל הצדקה לפיגועי מתאבדים (לא משנה כמה הם רעבים ומיואשים) ולשטיפת המוח הרצחנית שעושים מנהיגי הפלשתינאים לעם שלהם, ואני לא חושבת שיש כל הצדקה לעמדה הפשיסטית-ימנית-התנחלותית הישראלית שמתעלמת מזכויות האנוש של אנשים שאינם יהודים וחיים על האדמה הזו כבר דורי-דורות, ואני חושבת ששרון וערפאת גם יחד הם פוליטיקאים לא נבונים שיביאו את כולנו אל הסוף המר, ולכל העולם (כולל אנחנו) יש זיכרון קצר מאוד. העניין הוא שכשאני אומרת את הדעה שלי לגבי העמדה הפלשתינית הרצחנית, חושבים אוטומטית שאני בעד מדיניות שרון - לא! לא! ועוד פעם - לא! וכשאני אומרת שהמתנחלים יובילו את כולנו ביגון שאולה חושבים שאני מצדיקה את כל האלימות הפלשתינית והאנטישמית - לא! לא! ועוד פעם - לא! כמו שאמרתי לפני כן, כנראה מעטים מאוד האנשים המבינים שאין פה שחור מוחלט ולבן מוחלט. אם צד אחד טועה - זה לא אומר אוטומטית שהשני צודק. כולם טועים פה ולכולם יש נקודות שבהם הם צודקים.
 

nightbird

New member
לא מדוייק, שבלול

אני דווקא כן תומך אבסולוטית במתנחלים ושונא ערבים
כל הדברים שלך נכונים למצב שלום. אנחנו במלחמה, וצריכים מהר מאוד לסגל את עצמנו לתבנית השחור-לבן של מלחמה. כשמישהו מתנפל עליך עם סכין ומנסה לשחוט אותך אתה לא עוסק בחקר הפסיכולוגיה שלו או תוהה לגבי מידת הצדק האובייקטיווי שלך בחיים. קודם כל תתגונן ותנצח. את החרטא הפסאודו-נאורה תשאיר לימים שקטים יותר, כאשר התוקף כבר בבית קברות או במוסד לשיקום.
 

אלי.

New member
רגע, רגע ... האם זה אומר ש...

בזמן מלחמה, השמאלן שוכר דירה בדרום ת"א, מפסיק לצרוך גבינות, ויושב בשמש בכדי להגדיל במקצת את אחוז המלנין בעורו המזרח-אירופאי
 

nightbird

New member
בוודאי

בכל אופן זה מה שהוא צריך לעשות. ואנחנו עוקבים אחרי אלה שבמרתפים עדיין ממשיכים לאכול גבינות ולשמוע קורין אלאל בסתר
 

MsPiggy

New member
אני לא ממש מגדירה את עצמי...

אבל יש לי נטיות שמאלניות - ואני לא חושבת שזה "אות קלון" היום להיות שמאלני, אומנם אני לא מזדהה עם יוסי שריד והשמאלניות הקיצונית שלו שאין לי מושג איך הוא מצליח לשמור עליה עם מה שקורה היום, אבל לדעתי זה חשוב שהוא ימצא במפה הפוליטית כי הוא מאזן את כל הזרמים מהימין שכרגע מתגברים. פעם עוד חשבתי על דו קיום - חשבתי שכולנו בני אדם בוגרים ו"מותר האדם מהבהמה" ועוד יש סיכוי. היום רובנו כבר לא חושבים על זה, אין לזה סיכוי היום עם כל השנאה שיש ביננו. גם אני תומכת בפעולה של צה"ל כי אי אפשר להבליג עד סוף - אבל מה בדיוק יקרה אחרי הפעולה הזו?! יופי, חיסלנו את תשתיות הטרור והפיגועים יפסקו לכמה חודשים - הם פשוט יקימו עוד תשתיות של טרור במקום אלו שהרסנו וזה יימשך. רק תזכור - אידיאולוגיה זו אידיאלוגיה ואירועים שקורים במציאות לא צריכים לשנות אותה, אני יכולה להיחשב כ"שמאלנית" בגלל שאני מאמינה בקדושת החיים כערך עליון אצלי, החיים של כל אדם. אני מאמינה בזכות האדם לחיים לחופש ולאושר והבעיה שלי היא, כנראה, שאני תמיד מנסה לשים את עצמי במקום הצד השני - אני לא רואה עוד ערבי או עוד פלשתינאי שם אני רואה עוד בן אדם שהוא בדיוק כמוני. אני אף פעם לא אצעק "מוות לערבים", אני אף פעם לא אתמוך באלימות המיותרת של צה"ל בשטחים נגד הערבים שהביאה (בחלקה) להתרדרות המצב הזה. ורק תזכור טרנספר ו"מוות לערבים" הם פיתרונות נורא יפים על הנייר - אבל לך תבצע אותם.
 

אבו-דני

New member
רוץ ביילין רוץ

--- עכשו לי סוס, ביילין שמו וכשרוכב עליו גם אני אומר= רוץ ביילין רוץ
 
למעלה