רק רציתי לספר ... נתתי הבוקר לנעמי הגננת (מג´מי גן בכפר סבא) את מה שהכנו לה (יצא מקסים) והיא ממש ממש התרגשה, קראה את הכל עם דמעות בעיניים. ממש שמחתי שזה מצא חן בעיניה, וכבר היום (לדבריה) יקבל מקום כבוד בגן.