רק רציתי לספר ...

ברוריהה

New member
רק רציתי לספר ...

נתתי הבוקר לנעמי הגננת (מג´מי גן בכפר סבא) את מה שהכנו לה (יצא מקסים) והיא ממש ממש התרגשה, קראה את הכל עם דמעות בעיניים. ממש שמחתי שזה מצא חן בעיניה, וכבר היום (לדבריה) יקבל מקום כבוד בגן.
 

shirka

New member
../images/Emo45.gif כיף לשמוע../images/Emo70.gif זה בהחלט מגיע לה

 
למעלה