רק קפצתי....

bduya

New member
תלאפטיה

בדיוק באתי גם אני לעשות רק את זה תודה קוט` לילה שקט ..
 

bduya

New member
מממ...

מענין שכתבתי את זה לפני שעה בערך.. ואני עדיין פה. יא אללה מה יהיה?
 
למעלה