רק קפצתי.... להגיד לילה טוב ושקט לכולם... אוהבת, קוט
B bduya New member 28/6/01 #3 מממ... מענין שכתבתי את זה לפני שעה בערך.. ואני עדיין פה. יא אללה מה יהיה?