"רק מילה טובה או שתיים..."

trekrider

New member
"רק מילה טובה או שתיים..."

רציתי רק להודות על קיומו של הפורום הזה ולומר שהשאלות והתשובות מאד עוזרות ומעודדות. רק לאחרונה החלטתי לעשות מעשה ולהרשם ללימודי חינוך. יש לי כמובן שאלות וחששות אבל הפורום הזה כל כך מעודד ומרגיע. תודה נעמה מלוינסקי, תודה למנהלת הפורום, תודה לכל מי ששואל/ת ומשיב/ה. השיתוף הזה כל כך חשוב. היו ברוכות. להתראות
 

naama 12345

New member
איזה מותק את ../images/Emo140.gif

אני שמחה שהחלטת... את יכולה להמשיך ולשאול מה שאת רק צריכה!!
 

trekrider

New member
טוב, אז עכשיו, כשסיימתי להתחנף ../images/Emo8.gif אשאל עוד

משהו שקצת מלחיץ אותי. הלימודים שלי אמורים להיות יום וחצי בשבוע + חצי יום עבודה בשטח במוסד חינוכי שאשלח אליו ע"י המכללה. על זה שאלתי וכבר נעניתי ע"י נעמה. לגבי ימי הלימודים העיוניים אין לי בעייה, לגבי חצי היום בשטח, אני חייבת, ממש חייבת שזה יהיה יום מסוים בשבוע. האם המכללה מתחשבת גם בזה? כרגע נראה לי שכל עניין הלימודים תלוי בזה כי אם ייאלצו אותי לעבוד ביום אחר אני פשוט לא אוכל . זה יהיה כבר יותר מדי מבחינת מקום העבודה שלי. גם ככה אאלץ לא לעבוד יום בשבוע. זהו. מקווה שתוכלנה להרגיע גם בזה. תודה ולהתראות.
 

naama 12345

New member
נראה לי שקצת התבלבלת

הלימודים הם לא יום וחצי. בסך הכל את לומדת בשבוע שלושה ימים, כשבתוכם נכללת גם העבודה המעשית. אז אם כבר- זה יוצא יומיים וחצי+חצי יום... בעיקרון ימי העבודה המעשית נקבעים ע"י המכללה. בעיקר בתכנית החדשה, שבה כולם הולכים לעבודה המעשית וחוזרים משם ללימודים- זה חייב להיות בימים אחידים לכולם. מה שאני מציעה לך, הכי פשוט- להתקשר למזכירות של המסלול שבו תלמדי ולשאול אם כבר יודעים באיזה ימים הלימודים ובאיזה יום העבודה המעשית. אם הם כבר יודעים- הם יגידו לך.
 

trekrider

New member
תודה אבל לא התבלבלתי. לפי המערכת שניתנה לי

בייעוץ ,אני לומדת יום וחצי בשבוע, רביעי יום מלא וחמישי חצי יום ולזה אמור להתווסף חצי יום בשבוע עבודה מעשית. מדובר בתוכנית ההסבה לאקדמאים להוראה. על כל פנים, מחר אתקשר לוודא. ביי בינתיים.
 

naama 12345

New member
אה!! פדיחות איתי... ../images/Emo9.gif

לא ידעתי שאת בהסבות. חשבתי שאת בלימודים לתואר ראשון. אז סבבה, אני מפרגנת לך אפילו חצי יום לימודים אם בא לך
 
מקסימה../images/Emo24.gif

איזה כיף לקרוא הודעות כאלה
בחרת מקצוע טוב
ואת רצויה פה תמיד תמיד לכל דבר שתרצי!
 
למעלה