רק לפני כמה ימים

eran2020

New member
רק לפני כמה ימים

כתבתי על הצביעות השמאלנית, שהם נוסעים אל הערבים כדי לנגב חומוס ולהתחבק איתם בשם הדו קיום, האהבה, שיוויון הזכויות וכו' וכו' אבל הם לא מוכנים שערבים יגורו או יהיו לצידם, והנה התקבלה ההוכחה לדברים שלי. סיפור מזעזע שמראה את הצביעות האמיתית של השמאלנים בתל אביב. ס.א. היא צעירה בת 22 תושבת היישוב הערבי בקה אל גרביה ליד חדרה. ס.א. היא סטודנטית שנה שלישית באוניברסיטת תל אביב והיא לומדת עבודה סוציאלית. לפני שבועיים היא נשלחה על ידי האוניברסיטה לבית אבות בצפון תל אביב לצורך הכשרה מקצועית. לדברי ס.א., כשהגיעה למקום היא התקבלה בסבר פנים יפות, אולם יממה לאחר מכן היא קיבלה שיחת טלפון מהעובדת שאחראית על הכשרתה. את תוכנה של שיחת הטלפון, אומרת ס.א., לא היה ניתן להגדיר אלא כעלבון צורב. קיבלתי הודעה שבה הודיעו לי לא לחזור בגלל המטפחת שעל ראשי. הסבירו לי שהדיירים בבית האבות הם עשירים ואשכנזים ושיהיו לי המון בעיות אם אשאר שם. ס.א. זעמה על על ההתנגדות לנוכחותה בבית האבות על רקע היותה ערביה החובשת מטפחת. ס.א. טוענת כי היא סטודנטית שבאה ללמוד ולא מחבלת, אני חושבת שאם זה היה הפוך וסטודנטית יהודיה הייתה מגיעה ליישוב ערבי, היא לא הייתה זוכה ליחס כזה.
 

מישל A

New member
ערן גם אם הייתה יהודיה עם מטפחת לא היו מקבלים

אותה ואין זה עניין לצביעות הגיע הזמן לאמר את האמת אין האהבה שורה בין בני אברהם שתלך להשתלם בבית אבות ערבי באם קיים,שהרי אמורה היא בסופו של דבר לעבוד במגזרה ןאיו טוב מלהתמקצע בבעיות האמיתיות של חברתה. מה לה ולתכולי העיניים
להם אין בעיות כלל.
 

eran2020

New member
מצטער, זה לא מקובל עליי

השמאלנים דוגלים באהבת בני המיעוטים, בקבלת השונה, בחיבור הערבים לתוך היהודים, בשילוב הערבים בכל מקומות העבודה של היהודים ובשיוויון זכויות, לא מתקבל על הדעת שאחרי כל הדברים האלה השמאלנים יהיו כל כך צבועים ולא יסכימו לקבל ערביה להשתלמות בבית אבות בצפון תל אביב. זאת חוצפה, זאת שערוריה שאין כדוגמתה, ואני מבטיח להקים קול צעקה וזעקה כנגד האיוולת, הטיפשות, הזלזול וחוסר ההבנה וחוסר הרגישות כנגד הערביה הזו שכל רצונה היה להשתלם בעבודה סוציאלית. שערוריה וביזיון!!
 

מישל A

New member
אם זה יעזור לך הקם מצדי אנדרטה לכבודה..

במקום שכופין, לא נעים להיות..
 
לרוב, השמאל ציוניים מתעבים ערבים יותר מהימין.

הם אוהבים אותם רק בתור ערבים של חומוס ו"כבושים ומקופחים" בשם ההומניות המזוייפת. אם היו הומניים אמיתיים היו גרים איתם דלת לדלת, משכנים אותם בקיבוצים הסגורים, לא רק אוהדים אותם דרך הטלויזיה. אני מעריך (לא אמרתי שתמיד מסכים) אנשים הומניים אמיתיים, שאכפת להם מכל אדם באשר הוא, יהודי מתנחל או ערבי כבוש.
 

הMפצח

New member
התרבות הערבית/איסלמית והמינהגים הערבים הם

מגעילים (גם לדעתי) לפחות בימין לא צבועים ולא ומנסים להסתיר את זה.
 

מישל A

New member
אני מכירה כמה ימנים שאפשר לכנותם

לא רק צבועים אלא גם מוליכי שולל את בוחריהם...ואחד מהם היה שרון האיש שנם ולא קם... אז אנא את תקשור כתרים לכל אנשי הימין...
 

הMפצח

New member
ימנים שסרחו...

השמאלניות זאת מחלה מדבקת שלצערי זיהמה לא מעט ימניים.
 

מישל A

New member
סליחה לא מדובר בילדים, ואין אדם מזדהם

כדבריך, אלא אם בחר בכך..
 
אתה פרו כהניסט ותורת הגזע שלו?

בעצם למה אני שואל, זה ברור שכן הקישור שאתה מפנה לאתר בו הרב הגזען מתואר כ" גדול דורנו" מדבר בעד עצמו.. מזעזע
 

הMפצח

New member
קשה לך עם האמת!

אז האתר שם הוא לא בישבילך. לך לאתר מחסום או גוש שלום ותרבוץ עם החולניים שונאי ישראל.
 

indior

New member
הנכון הוא "ארתור הלוחם" כי אתה

תומך בראאד סלאח המתסיס הראשי של הפלג הצפוני מהמפלגה האיסלמית שהיתה צריכה להיות מחוץ לחוק אם בית המשפט העליון לא היה מעוז השמאל ? אתה גם אחד התומכים הנלהבים בחיסול מדינת ישראל כמדינת הבית הלאומי של היהודים ולהפכה למדינת כל אזרחיה בנוסף למדינה פלאשתינית ?
 

indior

New member
ארתור נכון שאתה אוהב לעשות זאת ?

או שסתם בא לך להציק ולהתסיס ? בוא נעשה השואה : כמה יהודים ולעצם העיניין כמה יהודיות יכולות לבצע זאת בבית אבות ערבי/מוסלמי בכפר ערבי/מוסלמי ? כמה יהודים יכולים לגור בכלל על אדמה ערבית שתהייה שייכת להם (אני לא מדבר על שכירות ) ולעיניין לגופו . אתה הרי התגלמות ה........... אם אלו היו יהודים זקנים ספרדים הייתה הרי זועק מרה כי מדובר בימנים קיצוניים אבל כאן מדובר ביהודים אשכנזים מבוססים ועוד גרים על אדמה ערבית לפני 48 . אוך כמה זה מתסכל ארתור ? נכון ? אתה הרי אוהב את אחייך הערבים רק מרחוק , לא להריח אותם ואו לשזוף את מבטם ואיך הם מסתכלים עלייך . אז מי הצבוע יוצא כאן ? איך זה לראות את הבבואה שלך הנשקפת מהמראה ?
 

indior

New member
מישל יקירתי

שרון הולך בנחושתיים על ידיי שילטון השמאל של בית המשפט העליון שהחליט כי הכל שיפוטי . כבוד הנשיא בדימוס אהרון ברק חמס זכויות לא לא והחליט על הקמת מדינת בית המשפט העליון ששמה לה להרוס כל חלקה טובה במדינת ישראל. במקום משפט צדק אנחנו מקבלים משפח צדק . במקום כי השופטים היושבים בירושלים ישפטו ויענישו את המתעללים בגר באלמנה ובאישה הדלה ,הם עוסקים ודנים בחוקי ממשלת ישראל ואיך לקחת פיקוד עליהם . בית המשפט העליון לצדק הוא מבצר שלא נגיש לרוב ודלת העם כי לא לכל אחד יש אפשרות לרכוש עורך דין המופיע בפני הבג"צ על עוולות המדינה , הסנגוריה הציבורית לא מופיעה בבג"צ למען דלת העם !! אבל כל אירגוני זכויות הערבים מיוצגים בסוללות עורכי דין הכוללת את רראש הסנגוריה הציבורית , אז באמת כל הרחש והבחש על זה . הביטו במראה שמאלנים יקרים ותראו עד כמה אתם צבועים .
 

מישל A

New member
מסכימה לכל דבריך, למעט שלא רק השמאלנים

צבועים, אלא רבים הימנים שהם כאלה במיוחד לאלה המבטיחים, אולם כשנדבקים לכיסא וטועמים את מנעמי השלטון הופכים למבצעי רעיונות השמאל..
 
למעלה