רק להוציא את זה!
טוב, אז החברה הכי טובה שלי, כבר לא ממש עונה לתואר, והיא היחידה שיכולה להבין מה המשמעות של מה שקרה לי אתמול, אז אני ארשום את זה פה, כי אני צריכה להוציא את זה... האקס, מלפני 6 שנים בערך.. נשארנו בקשר, היו בינינו שני קטעים אחרי שנינפרדנו, שניהם מזמן.. ישנתי אצלו אתמול. זה ממש מצחיק שאחרי כל השנים האלה אני עדיין יודעת על איזה כפתורים ללחוץ (מילים שלו...).. והאמת? זה לא הרגיש מוזר בכלל.. למרות שבבוקר קצת כן, אבל זה עבר ברגע שהוא בישל לנו ארוחת בוקר..
לא יודעת מה זה אומר או מה אני רוצה שזה יהפוך להיות, אבל זה קרה, והייתי צריכה לספר למישהו..
טוב, אז החברה הכי טובה שלי, כבר לא ממש עונה לתואר, והיא היחידה שיכולה להבין מה המשמעות של מה שקרה לי אתמול, אז אני ארשום את זה פה, כי אני צריכה להוציא את זה... האקס, מלפני 6 שנים בערך.. נשארנו בקשר, היו בינינו שני קטעים אחרי שנינפרדנו, שניהם מזמן.. ישנתי אצלו אתמול. זה ממש מצחיק שאחרי כל השנים האלה אני עדיין יודעת על איזה כפתורים ללחוץ (מילים שלו...).. והאמת? זה לא הרגיש מוזר בכלל.. למרות שבבוקר קצת כן, אבל זה עבר ברגע שהוא בישל לנו ארוחת בוקר..