רציתי לשתף בהתחבטויות בשטח לגבי רקע תומך.
תוכלו לראות בסדרה הזאת את המודעות, וההתמודדות עם נושא הרקע, וזאת במקביל לעבודה על האובייקט העיקרי, על כל הקשור לכך...הבעות, זוויות, וכיוצ'ב.
הצילומים היו לכתבה על צילה מכברי, אשה מדהימה, שהייתה חברתה הקרובה של המשוררת זלדה, והחליטה לפרסם כעת מכתבים וגם שירים מקוריים של זלדה, שלא פורסמו עד היום.
פה אפשר לראות את הרקע הכללי, היא יושבת במטבח הקטן שלה בקיבוץ. הסביבה הטבעית שלה ברקע חשובה להשלמת האישיות שלה, אבל עם המון "רעשים", אובייקטים, חלקם גם מודרניים יחסית כמו מיקרוגל, וארובת מטבח...שלא כל כך תומכים בסגנון ובסיפור.
תוכלו לראות בסדרה הזאת את המודעות, וההתמודדות עם נושא הרקע, וזאת במקביל לעבודה על האובייקט העיקרי, על כל הקשור לכך...הבעות, זוויות, וכיוצ'ב.
הצילומים היו לכתבה על צילה מכברי, אשה מדהימה, שהייתה חברתה הקרובה של המשוררת זלדה, והחליטה לפרסם כעת מכתבים וגם שירים מקוריים של זלדה, שלא פורסמו עד היום.
פה אפשר לראות את הרקע הכללי, היא יושבת במטבח הקטן שלה בקיבוץ. הסביבה הטבעית שלה ברקע חשובה להשלמת האישיות שלה, אבל עם המון "רעשים", אובייקטים, חלקם גם מודרניים יחסית כמו מיקרוגל, וארובת מטבח...שלא כל כך תומכים בסגנון ובסיפור.