רציתי לחלוק...

Tatu4Taty

New member
רציתי לחלוק...

אין צורך להגיב אלא אם כן יש לכם עצות, ההודעה הזאת באה במטרה לחלוק עם אנשים את ההרגשה הכללית שלי בזמן האחרון. לאחר הרבה זמן שהרגשתי שאני מחפש את המשמעות של האמונה שלי והאם אני מאמין בדבר הנכון ( מחשבה שבאה לאחר המון זמן של הרגשה לא רוחנית או עילאית במיוחד ) הגעתי למסקנה שאני במסלול הנכון אלא שעכשיו אני צריך לפתח את הידע שרכשתי לרמות גבוהות ולא להיות מרוצה מכמה הצלחות בלבד... בכל אופן, אני על המסלול שוב ונראה לי שהדברים יירגעו בזמן הקרוב ויהיה לי יותר זמן לדברים אחרים שהזנחתי בזמן האחרון, כמו אה... לימודים... אל תדאגו זאת לא הזנחה שבאה בעקבות העיסוקים אלא מעצלנות... נראה לי שהגיע הזמן להעשיר גם את הידע התיאורתי שלי בנוגע לתרבות המצרית ולא להתמקד רק בדת... אוי, זה יותר טוב.... כבר עכשיו אני מרגיש טוב יותר... :) בה ביי, Tatu4Taty
 

BRANEWEN

New member
...

עופר, אני שמחה בשבילך, גם אני הייתי במצב בדיוק כמו שלך ועכשיו עליתי על "דרך המלך"... אם תצטרך עזרה רק תבקש:).
אסתי.
 
למעלה