חסר סוג אחד לפחות
התמכרות ``מקצועית``. אבל אני משערת שמזה יתעלמו לנצח - אחרי הכל אם זה עבודה אז לעשות את זה 14 ו- 16 ו- 20 שעות ביממה ולחשוב ולחלום על זה בשאר הזמן זה חיובי - זה תואם את הנורמות החברתיות שלנו, זה אומר שאתה חרוץ, בחור טוב, בעל ערכים, ובכלל כל מה שמכניס כסף טוב לבריאות. לגבי המאמרים שאתה מביא - בהתחלה הייתי קוראת אותם, אבל בזמן האחרון נעשיתי עוד יותר חסרת סבלנות מאשר קודם, אפילו הודעות ארוכות אני כבר לא קוראת. הכל צריך להיות מיידי, האצבע שלי עצבנית על הדק העכבר. לא רוצה לחשוב איך אני אהיה מחר.