רציתי לדעת...

e-magine

New member
רציתי לדעת...

כשאני מביא כתבות או מאמרים, מישהו קורא אותם? יש לי פה מאמר משנת 99, תקראו את זה, בזהירות, מה שטוב בה שהיא מסבירה בעברית את סוגי ההתמכרות את חומרת הבעיה ואת תופעת ההכחשה. וכמובן את הקושי שבגמילה, תוך השוואה להפרעת אכילנה.
 
כן כן...

קראתי, וקוראת גם לינקים אחרים שאתה מציע.. המאמר הספציפי הזה מאוד מעניין וחשוב!!! אבל... נראה לי, שמי שהגיע לכאן הוא כבר בשלב המודעות, שזה צעד קדימה לקראת ה``גמילה`` או לקראת תהליך ``הכנסת הגלישה לפרופורציות`` וכן, חשוב לדעת למה זה קרה יותר מאשר לנסות לגמול ``בכוח``. כי גמילה סתם אינה יעילה. זה כמו טיפול בסימפטומים, במקום בשורש ה``בעייה`` - כלומר - בסיבה שזה בכלל קרה.....
 

סרפד

New member
חסר סוג אחד לפחות

התמכרות ``מקצועית``. אבל אני משערת שמזה יתעלמו לנצח - אחרי הכל אם זה עבודה אז לעשות את זה 14 ו- 16 ו- 20 שעות ביממה ולחשוב ולחלום על זה בשאר הזמן זה חיובי - זה תואם את הנורמות החברתיות שלנו, זה אומר שאתה חרוץ, בחור טוב, בעל ערכים, ובכלל כל מה שמכניס כסף טוב לבריאות. לגבי המאמרים שאתה מביא - בהתחלה הייתי קוראת אותם, אבל בזמן האחרון נעשיתי עוד יותר חסרת סבלנות מאשר קודם, אפילו הודעות ארוכות אני כבר לא קוראת. הכל צריך להיות מיידי, האצבע שלי עצבנית על הדק העכבר. לא רוצה לחשוב איך אני אהיה מחר.
 

e-magine

New member
סרפד, אולי בכל זאת,

איזושהי השפעה של הפרידה מהקל``ש. אני מקווה שזה יעבור.
 
למעלה