אתם חייבים לקרוא את זה!
אבי וג'ויל האמת! בכל כתבה בכל מקום הם מזכירים לנו שהם מסכנים! שלהם אין ולאחרים יש! שלהם מגיע לזכות בדירה כי הם עניים ובלה בלה בלה בלה שטויות במיץ! הנה כתבה שפורסמה ב E: המירוץ לדירה: שלושה ימים לפני הגמר הגדול של "רצים לדירה" מגזין רייטינג חושף כי לאבי אוחיון, בן זוגה של ג'ולי (אשר מציגים את עצמם כל הזמן כמסכנים הזקוקים נואשות לדירה) מחזיק דירה בבעלותו באילת. הדירה הרשומה על שמו ממוקמת בשכונת היוקרה "אילת הצעירה" ומוערכת בשווי של כ- 150 אלף דולר. כיום הדירה מושכרת ואוחיון מקבל עליה דמי שכירות המסתכמים בכ- 600 דולר לחודש. "היא נקנתה לפני שנתיים במשכנתא מלאה, בלי שאבא ייתן לי שום כסף", אישר אוחיון. עד לגמר, שיועבר בשידור חי בטלעד ביום חמישי הקרוב, בני הזוג מתכוננים לחתונה, שתתקיים ב- 20 בספטמבר, הם נרשמו למכון כושר, ג'ולי אוסרת על אבי לאכול פחמימות, והשניים יבקרו בכותל לפני הגמר. מכיוון שהם מאמינים גדולים בעין רעה, הם לא מוכנים לדבר על הגמר עם אף אחד. בהצלחה לכל המתמודדים. (31.08.04) חה חה חה חה חה חה הם ירקו לכל עבר ת'שטויות שלהם וכולם בלעו את זה!